j Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 hey allemaal, ik kom dus niet verder bij de Flying school en de 2 laatste missies van Zero. Iemand die mijn savegame wil downloaden en mij verder wilt helpen? Dankjewel. Let op: er is wel in gecheat, dus dat mag je ook doen. GTASAsf8.b
GTA-Sheep Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Helaas hoorde ik van RobbertR dat hij problemen heeft met SA en dus even niet in staat is je save-game te doen.....sorry daarvoor Iemand anders?
-Matthijs- Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000,- New Model Army - Mission Passed! Beloning: $7000,- - Zero’s RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen. Verdant Meadow Aircraft Graveyard (Flying School) - Mission Passed! Beloning: Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan als je brons hebt. - Flying Skill + - Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas. - Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 22 mei 2006 door -Matthijs-
j Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 en bedankt ook nog, heel erg merci man.
Recommended Posts