Jump to content

PS2-Emulator

Recommended Posts

Geplaatst:

Maarja, het is wel leuk die emulators maar ik denk ook wel dat de kwaliteit van het spel erop achteruit gaat, ik vind dat je beter een PS2 ofzo kan kopen.

Geplaatst:

Ik heb een PS2 alleen ik vind het op de PC fijner! Het speeld gewoon fijner!

Maar de topic mag gesloten worden ik heb gelezen dat er GEEN emulator bestaat waar je veel spellen op kan spelen met goed beeld+geluid ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ey ik ben opzoek naar een goede PS2-Emulator!

En niet zo 1 waar bijna geen spellen opkunnen!

Op KaZaA kan ik nix vinden alleen maar virussen zijn het en bij google vind ik ook niet zo'n goeie..

Wie helpt mij?

ga naar google en doe e-mule project. je zoekt een site waar je e-mule kan downloade (neem van mij aan e-mule is traag maar cker virus en spam loos) doe installeer emule en verbind met de server (let niet op de servernamen) en toets in ps2 emulator en downloade maar

enne timovich je kan dan net zo goed je ps2 verkopen

Bewerkt: door marillion
Geplaatst: (bewerkt)

Maar de topic mag gesloten worden ik heb gelezen dat er GEEN emulator bestaat waar je veel spellen op kan spelen met goed beeld+geluid ;)

wat ijl je ik heb een ps2 emulator en ps2 en er zit bij mij geen verschil in

AMD athlon 2800+ XP 2,8 gieg

Nvidia Ge-force4 215 mb

ddr 400 ram 2x

:puh: fully casemodded :puh:

Bewerkt: door marillion
Geplaatst:

wat ijl je ik heb een ps2 emulator en ps2 en er zit bij mij geen verschil in

AMD athlon 2800+ XP 2,8 gieg

Nvidia Ge-force4 215 mb

ddr 400 ram 2x

:puh: fully casemodded :puh:

2.8 GIG>>>?????

Daar kun je alleen maar windows op kwijt man.

Als ik jou was zou ik een hardeschijf gaan kopen. :lol:

Geplaatst:

Conclusie van een emulator; wil je geen gezeik, ga dan niet klooien met een emulator...

Ik wacht gewoon rustig totdat ik SA op de PC kan kopen, dat is dus ook gewoon het veiligst.

Nog ff een snel of-topic vraagje; weet iemand toevallig of Driver 3 nog op de PC uitkomt of er al voor is?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ach man laat die hele (...) emulator ook maar zitte ik koop een tv'tje voor op mijn kamer :rolleyes:

Me hele computer zit al weer vol met virussen en waarom? Omdat ik ff 5 min. opzoek was naar een goeie emulator :blink:

Geplaatst:
Conclusie van een emulator; wil je geen gezeik, ga dan niet klooien met een emulator...

Ik wacht gewoon rustig totdat ik SA op de PC kan kopen, dat is dus ook gewoon het veiligst.

Nog ff een snel of-topic vraagje; weet iemand toevallig of Driver 3 nog op de PC uitkomt of er al voor is?

Alvast bedankt.

dat vind ik ook Melchior, een emulator kan nooit helemaal goed werken.

ik wacht ook totdat SA op de PC uit is.

Je ver***** je pc gewoon met die emulators.

en btw zoals al eerder gezegt is: een emulator is illegaal

Geplaatst:

Voor de duidelijkheid; je hebt nu nog niks illegaals gepost maar doe je dat wel, dan resulteert dat direct in een ban...

Ik stuur je dan geen PM, de Admin zelf zorgt dan eigenhandig dat je gebanned wordt.

T' is maar dat je het weet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...