Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Op de site van de San Andreas Walktrough zag ik het voertuig de FBI Truck.. Er stond bij vindplaatsen: Geen. Ik heb deze truck, die er overigens erg cool uit ziet, nooit gezien in San Andreas. Mijn vraag is waar deze Truck te zien was, wat dat misschien net als bij de S.W.A.T. in de missie "End Of The Line"?

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

hallo

Ik vroeg me dit ook al eens eerder af, maar toen is me verteld dat die gewoon niet

in het spel zit. wel kun je hem krijgen op de ps2 met een ssort cheat - disk. Ook is deze truck

in geen enkele missie te zien. :ch:

greetz GTA GUY

Bewerkt: door GTA GUY
Geplaatst:

Op de PS2 kun je hem krijgen met de cheatdisc Armax.

Op de pc kun je hem krijgen met de n00bmode, die je kunt downloaden op gtagames, in de categorie trainers.

Zonder mods kun je hem helaas niet krijgen. De truck is om één of andere reden uit het spel gehaald.

Verder had ik zelf ook nog een vraag omtrent dit onderwerp: Is het mogelijk om -op de pc- de aanhanger van de Utility Van te krijgen?

Voor zover ik weet was hij uit het spel gehaald, waarom weet ik niet. Ik weet niet zeker of het waar is maar ik kan het me nog vaag herinneren. Ik heb nog wel een trainer voor jou waar een garage editor bij zit daarme kan je hem wel spawnen. Ik zoek hem moment.. :)

Edit: Hier is de trainer. Pak het bestand uit en plaats de uitgepakte bestanden in je San Andreas Main Map. Meestal: C:>Deze computer >Progam Files> Rockstar Games> GTA San Andreas.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Verder had ik zelf ook nog een vraag omtrent dit onderwerp: Is het mogelijk om -op de pc- de aanhanger van de Utility Van te krijgen?

Bestaat die ook al? Wauw, PC gebruikers missen wat :)

Geplaatst:

Sorry, maar welke bedoel je? Ik wist niet dat de Utility Van een aanhanger kon hebben :$

Ik heb er een keer een screen van gezien. Het is een groen aanhangwagentje. Hij zit wel in het spel, want in de handling, vehicles en carcols en zo staat wel ergens. 'util trailer' ofzo.

Kan iemand misschien een mod maken, dat dat ding wel spawnt?

Edit: Ik heb met de IMG-tool de dff en txd van de Utility Trailer gevonden. Alles wat nodig is voor dit voertuig, zit dus in het spel. Ik zal in het modding forum vragen of iemand hem ergens kan laten spawnen.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Voor degenen die nog interesse hebben in de aanhanger van de Utility Van: Je kunt hem gewoon spawnen met de voertuig spawn tool. Je moet dan San Andreas opstarten, terug gaan naar het bureablad (San Andreas niet afsluiten!), het programmaatje openen, en dan 661 spawnen, dat is de aanhanger van de Utility Van. De Utility Van zelf is nummer 552.

Dowload de voertuig spawn tool hier.

Geplaatst:

Dit kan niet ik heb hem ergens gevonden maar

waar weet ik niet meer zeker ergens in San Fierro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...