P-Jamma Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Mixtape.. Soort onderwerp: Cover Size onderwerp: Max. 500x500 Render: Mag... Animatie: Nee... Premade: Mag... Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk... Wie ó Wie wil graag? Bewerkt: 1 juni 2006 door P-Jamma
Giorgo Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Ik wil het wel eens proberen.. ook meteen mijn eerste Mixtape. Ik lever hem zo snel mogelijk in . Edit : PJ sorry, deze Battle kan niet doorgaan. Ik doe er eentje tegen Matiscus. Bewerkt: 23 mei 2006 door Giorgo
P-Jamma Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Jammer Giorgo, Aangezien mijn Battle ook weer afgelopen is, stel ik mezelf weer kandidaat ... Wie wil graag Battelen?
SamShine Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Could i go? Ik ben niet zo goed (punt bijna gegarandeerd), maar ik probeer je het lastig te maken!
P-Jamma Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Hieronder: Ik wil graag tegen je Room ... Bewerkt: 1 juni 2006 door P-Jamma
King Room Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ik wil wel tegen jou PJ!! Het kan wat langer duren vanwege ik geen mooie ontwerp kan vinden!! Bewerkt: 2 juni 2006 door Room
King Room Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hier heb ik mijn mixtape/cover.. Het heeft even geduurd maar hier is die dan eindelijk!!
P-Jamma Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Room's Design: P-Jamma's Design: Veel Succes ermee Room! Kan een Mod de Titel veranderen? Alvast Bedankt!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik stem op P-Jamma. De render past echt heel erg goed bij de achtergrond, en ook die landkaart zit er mooi in verwerkt. Je hebt ook weer een mooi lettertype uitgekozen, en die heb je er ook goed op gezet. Die van Room vind ik wat minder, omdat het lijkt dat die een beetje gerekt is. De tekst vind ik ook niet zo mooi. Vote: P-Jamma
DaddyPimp Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik zie dat je steeds beter wordt Room! Room: + Mooie render, past goed bij de achtergrond + Achtergrond - De text P-Jamma + Mooie render, past goed bij achtergrond + Mooie effecten + Mooi hoe die landkaart verwerkt is. - De tekst PJ kan wel iets beter. Mijn stem gaat uit naar P-Jamma, maar kutgw Room
Dynamic Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik zie dat je steeds beter wordt Room!Room: + Mooie render, past goed bij de achtergrond + Achtergrond - De text P-Jamma + Mooie render, past goed bij achtergrond + Mooie effecten + Mooi hoe die landkaart verwerkt is. - De tekst PJ kan wel iets beter. Mijn stem gaat uit naar P-Jamma, maar kutgw Room Meeéns Dynamic
DJ-TQM Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 allebei heel mooi, maar er is er een perfect, en die is P-JAMMA
P-Jamma Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Bedankt voor alle Stemmen mensen! Stemmen kan nog tot vanavond!
Recommended Posts