NandroDavids Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Type: Logo. Stijl: Strak. Grootte: Niet te groot, niet te klein, is 300 x 300 pixels iets...? Afbeelding: Geen, ik wil graag een strak logo zonder plaatje. Tekst: Appelstroopwafels (Dat clowntje hoeft er niet bij...) Rand: Mag, als het past bij het logo. Kleuren: 2 kleuren die mooi bij elkaar passen. Rood/Wit, Oranje/Wit, doe maar wat leuks. Render (optioneel): Ook niet nodig, gewoon een strak logo. Extra (optioneel): Ik hoop dat jullie wat met m'n lijstje kunnen doen. Het is voor school, dus ik zou het erg op prijs stellen als het een mooi, strak logo wordt. En graag binnen 2 week als 't kan, anders is het schooljaar al voorbij
-Matthijs- Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Nou laat ik die eens doen. Het word denk ik overmorgen voordat ik eraan begin, want ik moet eerst mijn PS probleem verhelpen. Ik heb nog wat vraagjes maar die verschijnen vanzelf via een PM/PB. ---- Note: NandroDavids heeft hem afgelopen woensdag al gekregen, en ik ben hem kwijt. Bewerkt: 29 mei 2006 door -Matthijs-
Arjen Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: NandroDavidsDeze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.
Recommended Posts