Jump to content

Probleem met Vice City


langeteun

Recommended Posts

Ik heb ff een vraag. Ik heb problemen met VC, als ik het spel speel krijg ik rare vlakken op mijn scherm. Het zijn vlakken waar je door heen gaat en dan weer krijgt. Ook auto's krijgen vreemde vormen, zoals driehoek vlakken en zo.

Ik heb een P4 2,6 512mB met een Nvidia FX5200.

wie kan mij helpen??????? :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

maar als je die vlekken krijgt zal ik eens proberen hem opnieuw te instaleren (de rest moet je dan verwijder, de savemap kun je laten staan) als dat niet gaat kun je naar de winkel gaan waar je het hebt gekocht. MAAR het kan ook zijn tot je dan net wat krassen op de cd hebt( lijkt me vervelend) maar je computer reageert snel toch, het kan namelijk ook zo zijn dat je computer sloom reageert dat kun je oplossen door naar start te gaan, programs, bereau- asosuaris, systeemwerkset, Schijfdefragmentatie. dit is een programa die alle programa's sorteert dit heeft iedere windows. dit kan gerust iedereen regelmatig doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff een vraag. Ik heb problemen met VC, als ik het spel speel krijg ik rare vlakken op mijn scherm. Het zijn vlakken waar je door heen gaat en dan weer krijgt. Ook auto's krijgen vreemde vormen, zoals driehoek vlakken en zo.

Ik heb een P4 2,6 512mB met een Nvidia FX5200.

wie kan mij helpen??????? :lol:

je hebt er zeker magneet vor gehoden :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Langeteun kan toch geen screenshot op dit forum plaatsen hij is toch geen superlid!

Langeteun kun je misschien een screenshot maken dit doe je door in het spel op print screen SysRg te drukken dan naar paint te gaan en dan plakken sla deze dan op ga dan hier heen klik hier upload je plaatje kopieer de html code en doe dan hier img en dan die code gesnapt? :)

Link to comment
Delen op andere websites

:blink: Dude, you've got issues!

Het lijkt er héél sterk op dat je een vage mod hebt, omdat er extra objecten te zien zijn en dat gebouwen andere aanzichten hebben.

Optie #1: Herinstallatie! Vergeet je savegames niet te backuppen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...