Jump to content

Vriendinnen in GTA IV


ASPHALT

Girlfriends in IV  

97 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten er weer vriendinnen in Grand Theft Auto IV zitten?

    • Ja
      16
    • Nee
      4


Recommended Posts

Lijkt me vrij duidelijk, wil jij dat de Girlfriends terugkeren?

Van mij hoeft het er niet in, het was vrij vervelend dat je elke keer in beeld kreeg dat je er niet genoeg aandacht aan besteed en van die telefoontjes. Ook heeft het problemen opgeleverd dat Millie of Woozie niet wilde bellen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    2

  • ASPHALT

    2

  • Rivel

    2

  • gtamick

    2

Het is wel een grappig die vriendinnetjes maat van mij hoeft het niet weer in GTA IV te komen, ik heb er niet echt aandacht aan besteed, van mij hoeft het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou ze der wel weer in willen hebben alleen dan niet zo

van die zeik zoals denise die ken echt alleen maar zeiken :duh:

maar ik zou het er wel weer in willen hebben :D

maar dan zou ik er ook wel in willen dat je sex kan hebben

maar ja dan krijgt R* weer een helehoop gezeik :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat heeft eigelijk niks meer met GTA zelf te maken. Ik heb nu in GTA SA er amper tijd voor en zin om er altijd heen te gaan om de relatie op 100% te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriendinnen mogen weg, maar als je met 'dat zooitje' kleding bedoelt moet R* dat absoluut in GTA IV brengen (en dan nieuwe kleding packs downloaden). Ik vind het veel leuker om met een 'eigen' personage rond te lopen dan met een van de paar looks waar iedereen mee rondloopt!

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze echt 100% weg.

Mij hebben ze alleen maar een hoop last bezorgd, en heb ze dan ook stuk voor stuk een regen van kogels door hun rotlijfjes gejaagd. Die vriendinnen zijn gewoon een "Pain in the ass". :t

Link to comment
Delen op andere websites

Vriendinnen mogen weg, maar als je met 'dat zooitje' kleding bedoelt moet R* dat absoluut in GTA IV brengen (en dan nieuwe kleding packs downloaden). Ik vind het veel leuker om met een 'eigen' personage rond te lopen dan met een van de paar looks waar iedereen mee rondloopt!

ik bedoel met "dat zooitje" die scene na het daten dat ze sex hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Bleeeh.. Dat is echt niks aan die vriendinnen. Zonder de hot-coffee dan. (:puh: :P). Joking.

Je moet er veel te veel moeite voor doen om zo'n vriendin over de knie te krijgen. Laat ze eens iets nieuws bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel grappig die vriendinnen maar ik persoonlijk heb ze leiver niet ik ben er niet zo goed in namelijk :bonk: van mij hoeft het dus neit

Ik heb daar ook nooit zin in moet je ze eerst op gaan halen en dan naar iets "leuks"brengen liever niet meer :engel:

Bewerkt: door vadje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...