Jump to content

Vriendinnen in GTA IV


ASPHALT

Girlfriends in IV  

97 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten er weer vriendinnen in Grand Theft Auto IV zitten?

    • Ja
      16
    • Nee
      4


Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    2

  • ASPHALT

    2

  • Rivel

    2

  • gtamick

    2

Antwoord: Ja

Waarom?: ja alleen als het niet bij de missie's hoort

zoals die enne bij SA in LV moest je 70% hebben om een sleutel of iets dat vond ik niks!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hoef het ook niet. Ik vind ze ook irritant. Vooral als je ze alle 6 hebt. Ben je er met 1 aan het daten, achtervolgt een andere vriendin je. :puh: Nee voor mij hoef het dus niet!

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze wegblijven.

Dan ben je met ze aan het daten, heb je politie achter je aan, Schiet je, Gaat je vriendin voor je lopen BOEM :clown:

Je vriendin weg.

Of Rockstar moet een leuker systeem hebben bedacht voor vriendinnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou wel weer vriendinnen willen hebben, maar dan dit keer met betere rewards (ferrari, lambourghini om zo eens wat op te noemen :eten: )

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk snap ik je poll niet echt. Want je hebt het over vriendinnen->en dat zooitje Maar wat is dat zooitje?

Opzicht had ik ook niks met die vriendinnen. Omdat ik de 100% wou heb ik ze wel gedaan. Maar niet met plezier. Ik vind het ook onnodig veel tijd in beslag nemen. Die tijd kunnen ze beter vervangen met iets met wat meer pit. Maar ik snap dat het voor de vrouwlijke gamers misschien wel leuker is en dat bedoel ik dan niet lullig>NIET<. Maar het brengt helemaal niks toe aan de zin grand theft auto.

Mijn mening is duidelijk toch :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk snap ik je poll niet echt. Want je hebt het over vriendinnen->en dat zooitje Maar wat is dat zooitje?

Opzicht had ik ook niks met die vriendinnen. Omdat ik de 100% wou heb ik ze wel gedaan. Maar niet met plezier. Ik vind het ook onnodig veel tijd in beslag nemen. Die tijd kunnen ze beter vervangen met iets met wat meer pit. Maar ik snap dat het voor de vrouwlijke gamers misschien wel leuker is en dat bedoel ik dan niet lullig>NIET<. Maar het brengt helemaal niks toe aan de zin grand theft auto.

Mijn mening is duidelijk toch :eten:

Je hebt voor de 100% in SA je vriendinnen niet op 100% nnodig hoor! Ontopic: Ze zullen het er wss wel inzetten, als je het niet graag doet dn doe je het niet! Doe je het wel graag, dan doe je het wel!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

mening:nee.

waarom:ze lopen alleen maar in de weg ,ik reed me vriendin gewoon het water in met de auto erbij, eindelijk van die trutje af :puh:

Wat van mij wel mag is dat je met je vrienden naar de bios kan lekker pietje bell kijken :Y

Greetz gekkieJ01

Bewerkt: door gekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

als je er meer en leukere dingen mee kunt doen dan in je wagen een eindje gaan aanhoren dat je te hard en te zacht rijdt en dat het er ook maar 1 of 2 zijn want 6 is whack :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...