Jump to content

Vriendinnen in GTA IV


ASPHALT

Girlfriends in IV  

97 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten er weer vriendinnen in Grand Theft Auto IV zitten?

    • Ja
      16
    • Nee
      4


Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    2

  • ASPHALT

    2

  • Rivel

    2

  • gtamick

    2

Bij mij mogen ze erin zitten , maar dan moet " de " scéne( of seine of scene of .. weet ik veel) er wel inzitten.

R* moet zich dan niets ervan aantrekken vind ik. Het zou wel leuk zijn moest die scene er in zitten. Vrindinnetjes heb ik wel altijd leuk gevonden :) Eerste afspraakje en *knal* :) Niet voor mij dus. Maar moest de scene erbij zitten , no problemo dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

een vrindin hebben in de game is best maar maak het niet een onderdeel van de 100% complition list want dat suckt! gewoon dat je vrij bent om een chick te scoren net als in het echte leven. gta iv word toch realistisch?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor vriendinnen gekozen.

Het daten zoals het in SA was zou ik ook weglaten.

Maar er zijn nog zoveel dingen die je voor een vriendin zou doen. (kijk maar es in IRL)

Chauffeur spelen, held spelen of een soort slaafje zijn in de criminele wereld.

Maar zoals bij velen niet afhankelijk van de storyline. Een soort zijmissie.

Link to comment
Delen op andere websites

Was dat gedoe meer dan beu was zooooo blij dat ze is was aangereden door auto....normale vrouw zou na etentje wel blij zijn bij GTA SA duurde het wel té lang. En er direct moeten staan als ze belde....nee haal dat er maar uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij hoeft het er niet in, veel aandacht heb ik er niet aan besteed in GTA: San Andreas. Eerlijk gezegd vond ik het alleen maar irritant van die telefoontjes. Hoewel de drive-by's mij nog bijstaan en dat erg om te lachen was.

Bewerkt: door -R-R-
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...