kees1991 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 ik wil graag niewe radio senders in gta vc maaken dus alle radio senders die er nu zijn verwijderen en niewe er in maar nu heb ik begrepen dat ik daar voor de adf/mp3 converter voor moet gebruiken maar dan kan ik die radio senders niet vinden hoor dus kan iemand mij helpen ? Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Die staan in de audio folder. Let wel op, als je liedjes in elkaar mixt en dan als radio instelt en op internet zet is dat illigaal. Het is niet illigaal als je de toestemming van de auteurs hebt gevraagd of waneer de liedjes vrij voor gebruik zijn. Greetz Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) dus ik mag wel voor mij self een radio maaken maar die mag ik niet uploaden? ik kan het niet vinden in de audio map welk bestand moet ik openen dan? >>> Door Matiscus: Je mag inderdaad geen geen liedjes uploaden. Anders is het strafbaar. Maar voor je eigen kan het geen kwaad. <<< Bewerkt: 22 mei 2006 door Matiscus Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Je moet naar de audio map gaan, dan op zoeken drukken,alle bestanden en mappen. Dan druk je bij zoeken .adf in. Dan krijg je iets als dit: Greetz Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 hij fint niks maar ik weet al hoe dat komt denk ik ik heb gta geinstaleert sonder radio. maar als ik gta speel hoor ik wel een radio hoe kan dat dan? Reageren
Schno009 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 de radio staat op je vice city play cd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.