blackpearl11 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Hallo, Ik heb nu sinds een tijdje problemen met sa-mp. Ik heb 2 keer san andreas: 1 voor modden, en de andere voor online spelen. Al installeer ik sa-mp op de laatste, en dan een server probeer in te gaan gebeurt er niks. Ik vind dit erg jammer want ik wil graag 0.1b testen. Ik hoop dat ik geholpen kan worden want ik wil graag weer gamen Vr Gr, Blackpearl11 Reageren
Azer Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 welk probleem heb je precies? welke melding krijg je? Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Dat is het hem juist, ik krijg geen melding niks. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik zal het even duidelijk uitleggen : Ik kan samp.exe wel opstarten de browser werkt goed ik zie servers. Ik kies een server en druk op ''Connect''. Daarna gebeurt er niks. Ik snap niet wat er aan de hand is mischien mis ik een bestand. ik heb de volgende bestanden erin staan: samp.exe samp.dll samp.saa samp.debug samp-license USERDATA Reageren
Azer Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Start je singleplayer wel op? Zo nee, delete gta_sa.set (\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files) en de eerst volgende keer wanneer je GTA:SA opstart wordt dat bestand automatisch weer aangemaakt. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Start je singleplayer wel op?Zo nee, delete gta_sa.set (\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files) en de eerst volgende keer wanneer je GTA:SA opstart wordt dat bestand automatisch weer aangemaakt. Singleplayer doet het prima Ik heb hem helemaal clean zonder mods of wat dan ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.