-->nick<-- Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Bedankt voor de tip Ik kan me nog herinneren dat ik als startpagina het laadscherm van een spel als startpagina had dan kon ik gelijk met het spel beginnen maar toen was ik egt verslaaft aan dat internetspel Runescape? Ik heb gewoon Startpagina. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Normaal is het bij mij elke week wel anders, maar m'n huidige is de standaard Firefox startpagina Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Bedankt voor de tip Ik kan me nog herinneren dat ik als startpagina het laadscherm van een spel als startpagina had dan kon ik gelijk met het spel beginnen maar toen was ik egt verslaaft aan dat internetspel Runescape? Ik heb gewoon Startpagina. Klopt en heel vroeger ook nog habbohotel Reageren
K.O. Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Momenteel ongein.nl en pu.nl(met tabbladen). Geen idee waarom, want beide sites kijk ik veel minder regelmatig door dan (en ze zijn ook slechter dan) bijvoorbeeld GTAForum. Ik heb eigenlijk zo'n beetje een vaste volgorde: Ongein, Mastermovies, Kudsite, Dreuzels, Pu.nl, gta4.net, GTAForum. De eerste 6 kijk ik vluchtig even door naar updates en op de laatste blijf ik wat langer hangen Reageren
marcootje Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) mijn startpagina is http://localhost/websites/index.php even voor de duidelijkheid: een zelfgemaakte webpagina met alle links die ik nodig heb, dus o.a. google, wikipedia, youtube, wikiGTA, de lesroosterwijzingen van m'n school, zelfgemaakte websites, etc... dit allemaal op een overzichtelijke pagina, met nog wat andere dingetjes erbij. dit heeft 2 voordelen: - Laadt snel, staat op m'n eigen computer - Alle websites waarop ik veel kom staan op 1 overzichtelijke pagina, ik kan met 1 klik naar waar ik heen wil. Ik zal niet snel overschakelen op een andere startpagina, dit is gewoon ideaal. Bewerkt: 26 augustus 2008 door marcootje Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 In Firefox heb ik GTAForum als startpagina, in IE de site van mijn school omdat die niet met Firefox werkt Reageren
vice Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Bij mij een simpele snelle startpagina: www.google.be Reageren
jvj Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) Om dit topic na een paar jaar vanonder het stof te halen: mijn homepage is http://www.gtaforum.nl/ Bewerkt: 1 mei 2010 door jvj Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) Wat ik het laatste heb afgesloten. Maar als ik niks meer heb dan is het GTA forum. EDIt: Heb zojuist mijn startpagina's verandert Het zijn nu Mijn hyves College humor GTA forum Southpark studio's Bewerkt: 1 mei 2010 door Rinaldootje Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Het opstartscherm van Google Chrome Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.