BoerBanaan Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 www.gtaforum.nl en www.gtaf.nl/gl Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Niet zo moeilijk, gewoon de tabbladen van de vorige keer Reageren
Nissan Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Hyves.nl, gtaforum.nl, Shonen Jump website, The Underground website, een stel anime + manga sites... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 msn.nl Ik heb dat niet ingesteld en het is zover als ik weet altijd mijn startpagina geweest, ik weet ook niet hoe ik het moet veranderen BTW . Dus als iemand me dat eens zou vertellen zou dat mooi zijn. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) Welke browser gebruik je? Meestal kan je dat veranderen waar een huisje staat. Bij IE dan. Ontopic: Google op IE, GTAforum bij firefox en mijn schoolsite bij safari. Bewerkt: 1 mei 2010 door jimmiefitz Reageren
iefen Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 www.gamekings.tv dan zie ik of er nog reviews en game nieuws is Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) www.ultimate-guitar.com Bewerkt: 2 mei 2010 door GwnHugo Reageren
vice Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Google.be Snel, handig en klassiek ^^. Nou ja, even browser openen, en je kunt al meteen gaan rondsurfen... Daar komt het op neer xD. Reageren
TomFurga Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Startpagina van Firefox met Google, en de sites die ik dagelijks bezoek staan links in de Bladwijzers, onderverdeeld in mappen naar soort (Games, Nieuws, Software, enz.) Reageren
j0uk3 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Geen, Ik krijg namelijk een venster met mijn meest bezochte pagina's. Die ga ik altijd 1 voor 1 af. En ik begin bij GTAforum. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Geen, ik ga verder waar ik de vorige keer gebleven ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.