Flokkert Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 IE: Google FireFox: GTAGames Google Chrome: GTAGames Reageren
Basssss Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Google, maar FF laad altijd de laatste tabbladen die ik geopend had bij afsluiten. Reageren
s.evans Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik gebruik al jaren www.google.nl. Omdat deze pagina snel wordt geladen en omdat dit alles is wat ik nodig heb. Reageren
Fedmas Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Op de Mac heb ik mijn eigen website, en op de PC heb ik gewoon Google (Chrome ^^) Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 @hierboven een mac is ook gewoon een computer... snap niet waarom daar onderscheid uit gemaakt moet worden... voelen mensen zich dan beter ofzo Op de ene PC heb ik google, en op m'n laptop ook google Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.