.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik gebruik firefox, dn kan je meerdere tabbladen als homepage instellen door een (|) in je startpagina keuze te doen mijn homepagges: www.gtaforum.nl|www.google.nl|FBIgang|mijn forum Reageren
7ulian Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 about:blanc geweldige site, zit er minstens een uur per dag aan Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Net zoals bij velen is Google de eerste pagina die op mijn scherm veschijnt. Niet die Google pagina van Firefox, maar de gewone Nederlands Google. Voor wie niet weet waarover ik het heb (omdat diegene afgelopen jaren in een grot gewoond heeft): www.google.nl. Reageren
Juju Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Het is een mooie, goede site, en het heet www.gtaforum.nl Reageren
Thabit Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) FF: GTAforum.nl :-) IE: Onlinesoccermanager.nl Bewerkt: 28 mei 2006 door Thabit Reageren
TheGuardian Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) De mijne is een populaire habbofansite omdat ik zelf nogal populair op habbo ben en een superfan van habbo www.habbofever.nl.tt Bewerkt: 18 april 2007 door TheGuardian Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 www.google.nl Maar ik ga hem nu veranderen in www.gtaforum.nl. Wilde ik al heel lang doen, maar telkens kwam het er weer niet van Reageren
MiniShark Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 het forum van mijn sof2 clan Reageren
RobertSA Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Orgineel en verrassend: Edit: F*ck, ik had hier al gepost, nou ja, komt de boodschap extra duidelijk aan:P www.startpagina.nl Bewerkt: 20 juni 2006 door robertsa Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Mozilla FireFox Startpagina Wij hebben momenteel geen gebruikersaccounts op de PC, en als ik het verander krijg ik gezeik Hey same here . Maar is wel handig hoor dat het direct op Google komt, dan kun je bv. een afbeelding zoeken of wat info. Maar GTAForum staat bij de links eronder (FF) weet niet goed hoe dit noemt . Zo kan ik ook rap op GTAForum zijn he . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.