wullox Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Geplaatst: 13 februari 2004 ik heb een bestand tekort dat models\gta3.dir heet , ik heb vice city , ik heb de MTA gedownload op jullie site , maar ja , hij vraagt iets van gta3 , heeft iemand dit bestand op vice city?? zoja , zou iemand dit willen doorsturen alvast bedankt! Reageren
djbob Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Geplaatst: 13 februari 2004 Het bestand heet gta3.img en gta3.dir, maar bij vice city is het bestand aangepast naar andere models. Het is zo omdat vice city de zelfde engine gebruikt, en daarom de zelfdenamen gebruikt B) Reageren
wullox Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2004 het bestandje gta3.img eb ik , maar gta3.dir nie , zou je dit willen doorsturen naar mij??? kleine moeite , plz! alvast bedankt! Reageren
djbob Geplaatst: 14 februari 2004 Rapport Geplaatst: 14 februari 2004 wasje email/msn En plaats een topic als deze voortaaan in "vice city help"! Reageren
jos2 Geplaatst: 26 februari 2004 Rapport Geplaatst: 26 februari 2004 En plaats een topic als deze voortaaan in "vice city help"! Natuurlijk niet! Het gaat toch fout met MTA! Reageren
wullox Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2004 (bewerkt) kan iemand mij dit bestandje zenden ??? pleas!!!!!!! Edit: We zijn bezig met het bestand in de download database aan het zetten. Edit: Zie http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=89 Bewerkt: 27 februari 2004 door Joriz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.