pisvlek Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik heb GTASA een paar maanden al niet meer gespeeld, maar nu ik hem weer opstart loopt het spel erg traag. Hij blijft de hele tijd hangen en loopt soms ook helemaal vast. Ook rijden er auto's rond zonder wielen (terwijl ik daar geen cheat voor heb gebruikt) Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 In de tijd dat je GTA een tijdje niet meer speelde, zou het kunnen dat er een aantal bestanden van GTA (per ongeluk) verloren zijn gegaan. Bijvoorbeeld het bestandje dat er nodig is voor de wielen, ik zeg maar wat. Je kunt proberen om het bestandje gta_sa.set eens te verwijderen uit je "GTA San Andreas User Files", die je kunt vinden via Mijn Documenten. Zo worden alle opties gereset. Mocht dit niet werken, dan zou het een optie zijn om GTA eventjes helemaal opnieuw te installeren (savegame's even back-uppen voor de zekerheid), dan weet je in ieder geval zeker dat alle nodige bestanden er weer zijn. Als er hierna nog geen verbetering is, haal dan eens een paar programmaatjes over je PC die je PC schoonmaken (zoals virusscanners, CCleaner, Spybot Search and Destroy, Ad Aware). Veel succes ermee, ik hoop dat het gaat lukken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.