The Mafia Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Invision Power Board Probleem Als ik Invision Power Board heb Geinstaleerd en ik wil de gewone Settings in Admin Cpanel veranderen bijvoorbeeld de Naam van mijn Forum dan krijg ik een fout van Forbidden en altijd Admin.php. E107 Probleem Als ik E107 heb Geinstaleerd en ik wil de gewone Settings in Admin Cpanel veranderen bijvoorbeel de Naam van mijn Site dan krijg ik een fout van Forbidden en altijd Admin.php Weten jullie hoe dit kan ? Want ik snap er niks van. Reageren
Jowx Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Heb je de juiste instellingen ingevoert tijdens het CHmodden? Kijk anders die instellingen even na voor de zekerheid. Reageren
Argon Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Kan je misschien de hele error geven want er zijn zoveel error's waar dat woord inkomt. Reageren
Ferre Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Je hebt bij allebei hetzelfde probleem. Gebruik je een FTP programma? Misschien heb je allebei (ongeveer/misschien) op de zelfde manier geinstalleerd. En op die manier iets fouts gedaan. Reageren
Follow Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Voor het e107 probleem moet ik even de host weten, als het phost is krijg je inderdaad een error. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Neem contact op met je provider of met de makers van het systeem. Dan kom je er vast wel uit. Reageren
Follow Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Om de localsettings dan te doen moet je naar de database, en daar kan je het aanpassen. Iets van config was het, weet het niet meer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.