Jump to content

hydra in politie garage

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb vraagje

soms staat er in de politie garage 1 of 2 hydra,s is dat een bug of een grap van rockstar :?

Geplaatst:

Dat hoort niet zo te zijn, tenminste ik heb het nog nooit meegemaakt, het is geen grap van R* het kan wel een bugje zijn.. kan je er misschien een screen van maken? Ik heb het nog nooit gezien. Er staan wel Hydra's in Area 69 en op een legerboot maar die zal je wel niet bedoelen ofwel.

Geplaatst:

De spawning in politie garages is raar. Er zijn al meer topics over, en daar kan je lezen dat ook ook boten en andere vliegtuigen spawnen.

Geplaatst:

Dit is gewoon een bug in het spel, maar wel een leuke ;) Zag ik een paar dagen geleden nog bij een vriend van mij. Ik heb er altijd een Skimmer staan :schater:

Geplaatst:

soms als je in zoon Jet hebt gevlogen haald de politie hem op dat heb ik ergens gelezen ik heb het zelf vaak met een Hunter

Geplaatst:

Dit is een zeer bekende bug. Ik heb in Los Santos in de garage welleens een Hydra aangetroffen, en in Las Venturas een Hunter.

Er spawnen gewoon willekeurige voertuigen, maar R* heeft er geen rekening mee gehouden dat er dan ook vliegtuigen en boten in die garages kunnen spawnen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

hydra in een politiegarage is uiterst normaal als je een hydra ergens achterlaat of er in busted bent geweest(wat me niet zo logisch lijkt).

Ik had wel eens een maverick op de autoschool gezet en was weggegaan toen kwam ik terug toen stond hij er niet meer(wat me eigelijk niet verbaasde)toen ging ik naar de politiegarage in san fierro en zag hem daar staan,ik kan een screen bezorgen zodra ik de armax heb.

greetz :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, dit hoort gewoon, het is geen bug, juist "realisme". Stel, als jij gearesteerd wordt (in het echt), en je zit een auto, dan zal je auto ook waarschijnlijk worden ingenomen. Door wie? Juist! De politie, en daar staat hij dan dus ook. Maar "het" wat zo raar is, is dat als je in een boot of vliegtuig zit en je gaat dood met politie achter je aan of je wordt gearesteerd dan wordt je vliegtuig/ boot ook ingenomen en in de politie garage gezet. Maar het is dus geen bug. Het hoort.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

dit is gewoon de vehicle waarin je het laatst bent gearesteerd die komt dan daar te staan.

niet echt iets speciaals dus...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...