Froop Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik wou deze sig een grungy look gegeven, wat ik zelf wel gelukt vind. V1 V2 Ik vind de tekst zelf wel wat whored, iemand die tips heeft? Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik vind de twee versie's allebei heel goed gelukt, die tweede is scherper, zo lijkt het. Mooie achtergrond, die qua kleuren en stijl goed past bij de render op de voorgrond. De render zit goed in de Sig verwerkt, al had je hem misschien iets meer in kunnen blenden, vooral aan de linker en rechterkant van het hoofd en daaromheen een beetje. Tja, de tekst, daar ben ik zelf geen expert in, ik zou zeggen, kies hier eens een mooie Tut uit en volg hem (het zijn allemaal verschillende Tuts door elkaar die op dat forum nergens anders thuishoren, dus je moet even zoeken naar een teksttut). Ik vind de tekst bij jou zelf wel goed gelukt hoor! Ik ga hem ook even becijferen! Cijfers Achtergrond: 8.3 Kleuren: 8.7 Render: 8.5 Effecten: 8 Tekst: 8 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8.5 Eventuele bonus: 0.2 Mooi cijfertje Froop, een 8.5! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.