nick11123 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ik heb een vraag ik heb Rollercoaster tycoon 3 en als ik een minutje ofzo speel dan gaat het geluid stotteren nou is mijn vraag is mijn geluids kaart veroudert of moet ik een update downloaden of iets anders een instelling veranderen PS: ik heb het alleen met rollercoaster tycoon 3 bij voorbaat alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Je zou eens kunnen kijken of er een nieuwe update voor microsoft is, dat kun je hier doen. Je moet dan kiezen voor "Snel" of "Aangepast". Als je aangepast doet, dan zie je per onderdeel in één oogopslag of er update's zijn, dus dat is wel handig. Je kunt natuurlijk altijd Rollercoaster een keer opnieuw installeren, veel succes! Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 bedankt Froodooo ik ben nu de update,s aan het installeren maar het zijn geen geluids update,s ik heb rollercoaster zo vaak opnieuw geinstalleerd en de CD is iniedergeval helemaal schoon Reageren
Ferre Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Misschien moet je de geluidsopties wat lager zetten (als dat kan, tenminste). Dus niet het volume Want misschien kan je computer het niet helemaal aan. Ik heb ook weleens (andere) problemen gehad met spellen, waar ik soms weinig aan kon doen. Dan lag het meestal aan mij computer die niet alles aan kon. Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 oke maar hoe kan je laten zien wat de specificaties zijn van de geluidskaart zien kan ik krijgen of het wel de recentste is want nieuw is hij niet Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Dit kun je hier vinden. Start--> uitvoeren--> typ dan "dxdiag" in--> klik op het tabblad "geluid". Ik weet niet of je hier wat aan hebt want ik word er niet wijs uit. Bewerkt: 23 mei 2006 door royboyvdv Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 bedankt!!! nou weet ik tenminste waar ik die specificatie,s kan zien ik weet verder niet wat ik kan doen maar weet iemand een site waar je update,s kan downloaden voor een geluidskaart Reageren
-Roy- Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Je kunt eens kijken op de site van de fabrikant. Hier kun je vaak wel updates vinden. Lees goed wat je moet doen en hoe! Er is natuurlijk een kans dat het mis gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.