Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben ontevreden met mijn tekst, mede doordat de typ tool het niet goed doet.

Normaal size 18 is nu size 4, weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

V1

killzonecopy6mj.png

V2

killzone13xd.png

Bewerkt: door Froop
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind V2 mooier. Eerste tekst vind ik niet mooi. En ik vind de uitkomst verder heel mooi. Volgens mij ongeveer het zelfde opgebouwd als Big City. Alleen ik vind de zwarte border te opvallend.

9/10

Oja, over je Typ Tool Stettings: met deze instellingen zou het weer normaal zijn:

Klik even op dat 'papier' icoontje (helemaal 2e rechts van dat tekstkleur geval) en neem deze instellingen over. Als het niet lukt moet je misschien even aanklikken/inschakelen.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Heel mooi stukje photoshop werk Froop! Ik vind de tekst in V1 mooi, die ademen meer Killzone uit! KUTGW!

Geplaatst:
Ik vind V2 mooier. Eerste tekst vind ik niet mooi. En ik vind de uitkomst verder heel mooi. Volgens mij ongeveer het zelfde opgebouwd als Big City. Alleen ik vind de zwarte border te opvallend.

9/10

Oja, over je Typ Tool Stettings: met deze instellingen zou het weer normaal zijn:

Klik even op dat 'papier' icoontje (helemaal 2e rechts van dat tekstkleur geval) en neem deze instellingen over. Als het niet lukt moet je misschien even aanklikken/inschakelen.

Er was dus iets mis met photoshop, maar ik heb de pc opnieuw opgestart en het werkt weer, toch bedankt. :)

En bedankt voor de reacties Ferre en B-L.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...