Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik las net 't topic van GL, daar had hij een zeer mooie sig gemaakt, en de tut ook gepost :)

Ik ben meteen aan de slag gegaan, dit is m'n uitkomst:

homiesnew8qi.gif

Nu ik hem even goed bekijk vind ik het resultaat niet echt spetterend, ik ga de tut nog maar n's doorlezen ;)

Bewerkt: door Le MrG
Geplaatst:

Ik weet dat jij nog niet zo goed met PS bent.

Maar deze vind ik mooi.

Nou erge Korte rate......

7/10

Geplaatst:

Je achtergrond en tekst zijn goed, maar je render verpest het! Het is geen Tarzan die op zijn kop aan het slingeren is of iets dergelijks. Daarom zou het wel zo logisch zijn dat hij gewoon op z'n voeten staat! En de effecten die je op je render hebt gebruikt (toch iemand uit Splinter Cell?) zijn ook niet zo mooi bij de rest van je signature!

Verbeter de render en KUTGW voor je tekst en achtergrond!

Geplaatst:
Je achtergrond en tekst zijn goed, maar je render verpest het! Het is geen Tarzan die op zijn kop aan het slingeren is of iets dergelijks. Daarom zou het wel zo logisch zijn dat hij gewoon op z'n voeten staat! En de effecten die je op je render hebt gebruikt (toch iemand uit Splinter Cell?) zijn ook niet zo mooi bij de rest van je signature!

Verbeter de render en KUTGW voor je tekst en achtergrond!

Die effecten zaten er standaard op, ik had wel een andere kunnen nemen, maar ik had alleen deze render nog terwijl m'n internet plat lag

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...