Le MrG Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Hey, ik las net 't topic van GL, daar had hij een zeer mooie sig gemaakt, en de tut ook gepost Ik ben meteen aan de slag gegaan, dit is m'n uitkomst: Nu ik hem even goed bekijk vind ik het resultaat niet echt spetterend, ik ga de tut nog maar n's doorlezen Bewerkt: 23 mei 2006 door Le MrG Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik weet dat jij nog niet zo goed met PS bent. Maar deze vind ik mooi. Nou erge Korte rate...... 7/10 Reageren
SamShine Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Je achtergrond en tekst zijn goed, maar je render verpest het! Het is geen Tarzan die op zijn kop aan het slingeren is of iets dergelijks. Daarom zou het wel zo logisch zijn dat hij gewoon op z'n voeten staat! En de effecten die je op je render hebt gebruikt (toch iemand uit Splinter Cell?) zijn ook niet zo mooi bij de rest van je signature! Verbeter de render en KUTGW voor je tekst en achtergrond! Reageren
Le MrG Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Je achtergrond en tekst zijn goed, maar je render verpest het! Het is geen Tarzan die op zijn kop aan het slingeren is of iets dergelijks. Daarom zou het wel zo logisch zijn dat hij gewoon op z'n voeten staat! En de effecten die je op je render hebt gebruikt (toch iemand uit Splinter Cell?) zijn ook niet zo mooi bij de rest van je signature!Verbeter de render en KUTGW voor je tekst en achtergrond! Die effecten zaten er standaard op, ik had wel een andere kunnen nemen, maar ik had alleen deze render nog terwijl m'n internet plat lag Reageren
Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ziet er gaaf uit met dat gassie onderste boven 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.