Jump to content

pijl en boog?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dude, volgens mij is t gewoon n molen ofzo iets hoor:D

Iedereen gaat nu dingen zoeken in screens naar aanleiding van die ene vage screenshot, dat leidt dus tot dit soort dingen... :D

Cheers

Geplaatst:

Ik zie wel hoe je daar pijlen in kan zien, de veer (de achterkant dus) van de pijlen, om precies te zijn.

Maar:

-In deze houding zouden de pijlen uit de koker vallen

-De pijlen passen niet bij het wapen wat hij vast heeft, dus zouden de pijlen niet zichtbaar moeten zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

dat is gewoon die ja-knikker( zie achtergrond), dat bedoel ik nou met dat amerikaanse onderzoeken.

netzoals trancejunkie het zei :

Iedereen gaat nu dingen zoeken in screens naar aanleiding van die ene vage screenshot

oil.jpg

Bewerkt: door The Godfather
Geplaatst:

volgensmij gewoon iets in achtergrond ja.

Rockstar denkt met olie geld te verdienen :lol:

Werkt alleen niet echt op deze manier.

Zullen denk wel hele coole missies om de olie bronnen zijn.

Mischien kan je ze zelfs opblazen!

Geplaatst:

Het is inderdaad een ja-knikker. Was niet te zien bij die eerste screen omdat dat kleine plaatje erover heen staat. :rolleyes:

Case closed! :puh:

Geplaatst:

Toch goed gevonden wat maakt het uit dat je het fout heb ik vind het wel goed gevonden maar lijkt me wel leuk om er geld mee te verdienen met olie winnen of zo

• 1 year later...
Geplaatst:

Wil je a.u.b. geen topics van bijna 2 jaar oud bumpen? Dit is niet toegestaan! Je voegt er werkelijk helemaal niets aan toe, en dit topic was bijna 2 jaar oud.

Als je hier de regels nog niet kent, lees dan even de Forumregels en e.v.t. de helpdesk door.

Ik kom nu wel moderator achtig over, maar ik wilde je dit toch even vertellen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...