masterkey Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Hoi ik heb mijn eiland gemaakt voor Terunti's islands dat weten jullie maar ik zit met een probleem. Ik heb het eiland verdeeld in dff's en col's ik heb ze sinds 23 mei er in gezet met moo mapper. En de lods in de ide heb ik gezet op 300 zoals het moet en de cols+dff's+txd's heb ik allemaal goed gedaan volgens mij. Kan iemand mij verder helpen want dan kan ik het eiland eindelijk releasen dat men er op kan bouwen. Deze vraag is voor vice city he. Bedankt alvast met vriendelijke groeten Masterkey Bewerkt: 23 mei 2006 door masterkey Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Sorry, ik wil je wel helpen maar ik snap het probleem niet. Reageren
masterkey Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid zal ik het wat beter uit leggen. Ik heb een eiland dus gemaakt voor vice city en ik heb er al col's en dff's en txd's van gemaakt. En heb hem in Vice city gezet met moo mapper. Als ik dan wil kijken of hij het in game doet krijg ik steeds unhealed aception ik hoop dat je me nu verder kunt helpen. Hoe kan ik dit oplossen. Bewerkt: 23 mei 2006 door masterkey Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) zitten alle cols wel in 1 bestand met dezelfde naam als de ipl? is het wel allemaal coll1? hebben de collisions in de .col wel dezelfde naam als de corresponderende dffs? EDIT: ik weet het al. XWA stuurde me net de .col en ipl en ide, maar je .col is veel te highpoly Bewerkt: 23 mei 2006 door schno009 Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 hoe maak je je col low-poly dan? Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Heb je wel een lege main.scm ? Reageren
masterkey Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Het probleem is opgelost dankzij schno009 dankje he Ik zal jullie binnenkort een screen laten zien van het eiland ingame. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.