Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, misschien is dit in de verkeerde caterogy, maar ik heb hard hulp nodig. wanneer ik met gta3audiotool van lithjoe de sfx.sdt op niet alleen lezend te zetten en al dat, en ik open het bestand zegt die als die niet op alleen lezen staat: File not found

En als ie op alleen lezen staat zegt die: File Acces Denied

De SDT en RAW staan nu NIET op alleen lezend

Edit (Vergeten): Wat moet ik DOEN?!

Geplaatst:
Triple post :bonk: Trouwens, als je je zo blijft gedragen gaat niemand je helpen.

Dat kan het probleem niet zijn, ik wil weten WAT IK MOET DOEN om het programma te laten werken!

Geplaatst:
Does ff kalm :cya:

Dat kan het probleem niet zijn, ik wil weten WAT IK MOET DOEN om het programma te laten werken!

Geplaatst:

Mdat je het zo vriendelijk vraagt doe ik zelf niet de moeite om even rond te kijken.

Je word van zo berichten gewoon gefrustreerd. :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik jou was zou ik de forum regels eens doornemen, want je spamt als een gek, post dubbel en je signature is een vierkante kilometer groot.

Edit: Ik ga zoiezo nu niet meer de moeite nemen jou te helpen :t

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:
Mdat je het zo vriendelijk vraagt doe ik zelf niet de moeite om even rond te kijken.

Je word van zo berichten gewoon gefrustreerd. :bonk:

fuk u

>>> Door Jorge_f: Dit is een nogal onnuttige post. Graag voortaan zinnige dingen posten of je krijgt 20% warn!<<<

Geplaatst:

zitten al de bestanden wel op de goede plaats (van de harde schijf, niet de cd)

pas je gedrag maar wat aan, als je gebanned word krijg je nooit meer antwoord op je vraag.

Geplaatst:

Als je zo'n taal gebruikt tegen leden is het logische dat ze jou niet willen helpen, als iemand antwoord weet zal hij het hier wel posten. Gelieve niet te triple/dubbel posten. Ook mag je eens de forum regels lezen. Want grof taalgebruik is ook niet toegestaan. Even *offtopic* je signatuur is te groot, gelieve aantepassen naar de maximum grootte: 500X150.

Matiscus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...