X-Zero Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Type: Signature Stijl: Robot(die beetje verroest is) Grootte: 120x500 Afbeelding: Nothing Tekst: Dawn Rand: Een zwarte 1pixel border Kleuren: Metal flake en wat zwart en gloeiend groen Render (optioneel): Nothing Extra (optioneel): Nothing
Ferre Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of Slimm met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!)Een afbeelding is verplicht (en noodzakelijk). Geen afbeelding = geen design.
Mr.Boss Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Wat is dat voor gein ? Niet elke sig hoeft een plaatje te hebben hoor.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Dat is toch onzin, X-Zero wil gewoon een signature zonder een afbeelding erin. Dat is toch niet verboden ofzo? Sorry hoor, maar dit vind ik echt sneu.
Ferre Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Iemand heeft een aanvraag gedaan, maar vermeld een aantal vereiste punten niet. Wat nu?Als een lid zijn lijstje niet compleet heeft ingevuld is dat zijn fout. Wat jij, als lid van het GT06 moet doen, is het lijstje 'Fout' posten. "Wat? Lijstje Fout?" Ja, kijk even iets naar onder, dan zie je het kopje 'Lijsten' en daar moet ook Lijstje: Fout tussen staan. Post dat bericht in het desbetreffende topic en vraag een mod of hij het topic op slot wil doen. ----------------------------- Je bent verplicht het lijstje Aanvraag te vermelden in je bericht (zie hieronder). Dit is ter verduidelijking voor ons, zodat wij weten wat jij graagt wilt. ----------------------------- Afbeelding - Geen plaatje, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een directe link naar de afbeelding. Als je een plaatje op je computer hebt staan, kan je hem uploaden bij Imageshack.us. Ik vind het ook logisch waarom er een afbeelding bij moet (zie hierboven). En alsnog, dan mag ik de aanvraag niet doen. @ Genral Lee en Mr. Boss: Jullie hebben het over een render/cutout. Een afbeelding is een voorbeeld van wat hij wilt, geen render. Dus een andere sig, die al hetzelfde effect heeft. Bewerkt: 23 mei 2006 door Ferre
Arjen Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Dat is toch onzin, X-Zero wil gewoon een signature zonder een afbeelding erin.Dat is toch niet verboden ofzo? Sorry hoor, maar dit vind ik echt sneu. Bemoei jij je even ergens anders mee. En hetzelfde geld voor Boss. Als je een robotstijl wilt, wat moet ik mij daar bij voorstellen? Als ik geen plaatje heb kan ik niks maken, kan ik niks ontwerpen. Je kunt altijd een voorbeeld als sig geven.
Recommended Posts