Jump to content

Hoe plaats je auto in vice ?


iedeetjes

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb de laatste tijd veel dingen gedownload op : www.gtagames.nl maar ik weet niet hoe je auto's moet plaatsen (welke map?).

Help me ! :$

Welkom op het forum

je kan de aoto's er in plaatsen met de IMG TOOL die vind je hier img tool

hier heb je ook een tut hoe je alles moet doen

klik

met vriendelijke groeten kadee

Bewerkt: door kadee
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de M4A1 tank via IMG erin zet werkt het wel.. dan voeg ik rhino.col toe door de normale te vervangen, dan doet hij het ook nog. maar wanneer ik 1 of andere regel in Default.IDE verander doet hij het niet meer en wanneer ik bijna bij een tank ben of er 1 laat spawnen via code sluit hij het spel af. zonder die regel in Default.IDE klopt de tank niet helemaal...

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de M4A1 tank via IMG erin zet werkt het wel.. dan voeg ik rhino.col toe door de normale te vervangen, dan doet hij het ook nog. maar wanneer ik 1 of andere regel in Default.IDE verander doet hij het niet meer en wanneer ik bijna bij een tank ben of er 1 laat spawnen via code sluit hij het spel af. zonder die regel in Default.IDE klopt de tank niet helemaal...

Je moet in Default.IDE niks toevoegen. Alleen veranderen, oftewel: Als je iets wil toevoegen moet je eerst kijken wat je wil toevoegen, dan die regel zoeken die een beetje overeenkomt ermee en dan die hele regel vervangen door die wat bij jou gedownload bestand zit.

En even een vraagje over jou .col. Met welk programma heb je deze veranderd? Kan zijn dat hier een bug in zit.

Bewerkt: door DJChrisD
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Eejj! Kan iemand anders misschien het downloaden voor mij ook doen? Ik vind het allemaal veel te ingewikkeld...

Ik weet niet of iemand anders dat met auto's ook kan doen, maar als het kan, wil iemand dat pleace voor me doen?

Als het kan: Ik wil graag de Ferrari Enzo, Honda S2000 en Toyota GT Racer!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je ze voor Vice City wilt?

Hier vindt je een mooie Ferrari Enzo, je drukt gewoon links beneden op download om hem te downloaden.

download.jpg

Hier een Honda S2000, de download begint gelijk.

Nu moet het je wel lukken.

Ik zal proberen om een Toyota GT Racer op te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het progamma voor het uitpakken heet Winrar, dit progamma kan je hier downloaden, nadat je dat gedownload hebt instaleer je het enz. Dan open je de gedownloade map, daar zit waarschijnlijk een [naam].txd en een [naam].dff bij, deze 2 files heb je nodig voor IMG Tool, dit progamma kan je >hier< downloaden. Bekijk deze tut even voor het instaleren.

Maar volgens mij snap jij dat niet echt, daarom is er nog een ander progamma genaamd San Andreas Mod Instaler (SAMI) deze kan je hier downloaden, instaleer SAMI en start hem dan op, dan komt er een scherm en daar zal ook Instal Mod staan, druk daar op. Dan zal je een bestand moeten selecteren dat is de auto die je net hebt gedownloaden, ga naar de map toe waar je hem hebt opgeslagen en dubbelklik erop. Daarna zal SAMI hem instaleren. Als het goed is zit die auto dan in je game en kan je met een nieuwe auto rijden. Let op deze auto verplaatst wel een andere auto.

Als je nog vragen hebt stel je ze maar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:puh: Ik heb je download links gegeven hé, als je 1 van die dingen gedownload hebt is dat de gedownloade map (.Zip of .Rar bestand) waar je auto inzit. Die map moet je dus selecteren als je SAMI opstart.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij Mod Laction moet je de lokatie van je gedownloade mod invoeren, dus die site die ik je gaf, daar heb jij je mod vanaf gedownload, dus je hebt de mod ergens opgeslagen, ik weet niet waar je dat hebt gedaan. Ik denk dat jij dat zelf wel weet, je moet gewoon dubbel op klikken, daarna kan je verder met instaleren.

Link to comment
Delen op andere websites

En bij San Andreas Directory dan?

Hier moet je de plek invullen waar jij GTA Vice City hebt geïnstaleerd. Bij de meeste mensen: C: > Deze Computer> Progam Files> Rockstar Games> GTA Vice City. Kan bij jou anders zijn natuurlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...