Jump to content

Wiki

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grove St.

14

• NIELS_

12

• Argon

8

• Joriz

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Er zijn verschillende gratis hosts, allemaal met hun voor en nadelen. Ik maak een lijstje voor je met wat bekende:

- Lycos Tripod (veel reclame, php en MySQL)

- Byethost (beetje reclame, php en MySQL)

- Freewebtown (geen reclame maar ook geen php en mySQL)

- Deluxe Host (geen reclame, php en MySQL)

- XThost (geen reclame, geen php en MySQL)

Als je wiki wilt gebruiken, moet je een host kiezen die wel php en MySQL ondersteunt.

Zelf raad ik Deluxe Host aan, alleen neemt die momenteel geen nieuwe leden aan. Als je een kortere/mooiere URL

wil hebben voor je website, kan je naar www.dot.tk gaan of naar www.joynic.com

Mvg, Wazuup :bier:

Geplaatst:

Ik raad bythost aan, erg goede service, veel mogelijkheden bij de account creating, en beetje reclame maar. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal een kleine grote tut(orial) voor je maken, omdat je het zo aardig vraagt. Wil je dat ik het met/zonder screens doe?

- Oké, dan doe ik het met, maar het gaat wel even duren ik heb eerlijk gezegt eigenlijk niet vaak met WiKi gewerkt maar ik ga wel even een mooie tutorial maken. :)

- Ik denk niet meer dat ik hier aan toe kom, ben erg druk nadat ik bij het WikiGTA team zit. -

Bewerkt: door SummerBase
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik was het zelf ook eens van plan (geen GTA hoor), alleen ik snap nog niet helemaal hoe dat systeem werkt dat iedereen er aan mee kan werken. Ik bedoel, dan kan iedereen je site toch verknoeien?

Ohja, Pandela.com is misschien een goede host ;-) (1 per IP-adres).

Geplaatst:

SummerBase editen z'n bericht wel met: - Ik denk niet meer dat ik hier aan toe kom, ben erg druk nadat ik bij het WikiGTA team zit. -

Heeft iemand anders wel tijd? Want ik zou het ook graag goed kunnen gebruiken. :Y

Geplaatst:

De navilinks zijn gelukt... Alleen ik vind die standaard skin niet mooi. Hoe kan ik net zoals WikiGTA mijn kleuren bepalen of een skin vandaan halen? En hoe moet dat?

• 1 maand later...
Geplaatst:
Ik snap er echt niets van, kan iemand mij een beetje helpen?;)

Kan je iets duidelijker zijn alstublieft wat lukt er juist niet?

Tevens is het niet aan te raden een systeem zelf te gaan draaien als je hier niet veel ervaring mee hebt. (ervaring moet er ooit komen, maar een wiki daar zou ik niet mee beginnen omdat dit zeker niet een van de makkelijkste systemen is.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...