NIELS_ Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Sowieso het begin lukt niet :$ ik weet niet hoe ik moet beginnen, en of ik wel het goede heb gedownload... Reageren
Argon Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Sowieso het begin lukt niet :$ ik weet niet hoe ik moet beginnen, en of ik wel het goede heb gedownload... Als je dat al niet goed lukt raad ik je het af. Maargoed het gene je moet hebben is: Klik hier Dan pak je dat bestand uit met WinRar, je upload alles dat je moet uploaden naar de root van je host. En je opent de index in je browser en voor de rest moet je alleen maar doen wat het wiki systeem zecht. Good luck. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Sowieso het begin lukt niet :$ ik weet niet hoe ik moet beginnen, en of ik wel het goede heb gedownload... Als je dat al niet goed lukt raad ik je het af. Maargoed het gene je moet hebben is: Klik hier Dan pak je dat bestand uit met WinRar, je upload alles dat je moet uploaden naar de root van je host. En je opent de index in je browser en voor de rest moet je alleen maar doen wat het wiki systeem zecht. Good luck. Ik heb 1.7.1 maakt dat uit? Reageren
Argon Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ja, het is altijd aangeraden om de nieuwste versie te draaien, vaak is het voor hackers zeer makkelijk hacken op een verouderde versie. Omdat ze op internet snel een sequrity fout vinden in het wiki systeem. Dus upgrade altijd en check om de zoveeltijd toch maar de site van MediaWiki. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ja, het is altijd aangeraden om de nieuwste versie te draaien, vaak is het voor hackers zeer makkelijk hacken op een verouderde versie. Omdat ze op internet snel een sequrity fout vinden in het wiki systeem. Dus upgrade altijd en check om de zoveeltijd toch maar de site van MediaWiki. Ok, no problemo.. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik kom er niet uit bij byethost kan ik misschien niet beter stoppen Reageren
Argon Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik kom er niet uit bij byethost kan ik misschien niet beter stoppen Zoals ik al eerder zei, raade ik het je niet aan als je nog geen ervaring had met web applicaties maar ik wil je toch wel helpen. De keuze of je door gaat ligt geheel aan jouw. Waar zit je dan vast op byethost? Met het aanmaken van een account, met het uploaden, met het installeren, ... graag meer info anders kunnen wij je niet helpen. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Het liefst gewoon stap voor stap, want ik heb nu een ftp account, en ik zit nu bij net ftp, maar is dat wel de goede volgorde? en wat moet ik bij beginmap etc. invullen. (ik voel me nu echt een n00b ) Reageren
Argon Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Het liefst gewoon stap voor stap, want ik heb nu een ftp account, en ik zit nu bij net ftp, maar is dat wel de goede volgorde? en wat moet ik bij beginmap etc. invullen.(ik voel me nu echt een n00b ) Dat is de goede volegorde nu moet je alles uploaden of heb je dat al gedaan want je post nogal raar als ik eerlijk mag zijn. Als alles geupload is moet je naar www.host.ext/wiki gaan. En alles met de correcte gegevens van je byethost account (dat was het toch zeker he?) invullen. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Euh, mijn vraag was eigenlijk: wat moet ik hier invullen: Reageren
Damos Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Is dit de ftp server van Byethost. Dan moet je eerst in je Control Panel een ftp ccount aanmaken. Daarna kan je er inloggen.Dit zal ik niet met de ftp van Byethost doen. Ik zal smart ftp of Filezilla downloaden. hiermee kan je de bestanden direct uploaden en het gaat ook nog snel ook. Je kan hier ook mee chmodden. Als je nog een vraag hebt dan zeg je het maar. Greets Damos Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Je hebt een e-mail gehad waar alle info instaat wat je nu in moet vullen Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Maar, wat ik niet snap is, wat moet ik hier invullen? Reageren
Argon Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Maar, wat ik niet snap is, wat moet ik hier invullen? Daar moet je niet teveel opletten dat staat allemaal goed. De beginmap is waar je je bevind als je dat leeg laat kom je gewoon in de "root". SSL is een beveiligde verbinding maar dat is niet echt nodig allemaal. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Maar, wat ik niet snap is, wat moet ik hier invullen? Daar moet je niet teveel opletten dat staat allemaal goed. De beginmap is waar je je bevind als je dat leeg laat kom je gewoon in de "root". SSL is een beveiligde verbinding maar dat is niet echt nodig allemaal. Dat werkt niet, dan heb ik dit: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.