Damos Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Heb je mijn post gelezen maak een ftp account aan in je control panel. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ja, die heb ik gelezen, en ik heb een account. Reageren
Argon Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ja, die heb ik gelezen, en ik heb een account. Heb je ook al met een FTP client geprobeerd (bijvoorbeeld FilleZilla) Link: Klik hier Reageren
NIELS_ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ja, die heb ik gelezen, en ik heb een account. Heb je ook al met een FTP client geprobeerd (bijvoorbeeld FilleZilla) Link: Klik hier Ja, met fs_FTP, alleen dan kan ik niet inloggen ofzo, ik zal wel even bij fillezilla kijkenWil iemand even helpen erbij(alweer:O) Ik wil dit namelijk niet verpesten. stap voor stap wat ik moet invullen en waar ik moet beginnen. dankje. sorry voor al de vragen nog hè. Reageren
Damos Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Laat maar een plaatje zien want zo weten we niks. Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 De volgende gegevens moet je invullen: Adress: Het adres van je Freehostia account. Dus bv. Roy.freehostia.com. User: Hier moet je de gebruikersnaam invullen die je ingetypt hebt bij het maken van je FTP-account. Pass: Hier moet je het wachtwoord invullen die je ingetypt hebt bij het maken van je FTP-account. Port: Hier moet je 21 invullen. (ik weet niet zeker of dit nodig is) Mocht je nog vragen hebben; ik sta voor je klaar. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Thx man! ik ben ingelogd! Wat moet ik nu doen? :$ Reageren
Joriz Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 RTFM Er zit niet voor niets een handleiding bij MediaWiki! Ga hier eerst is in zitten kijken en anders in de documentatie die je hebt van je webhost hoe je met die functies om moet gaan. Als iedereen hier elke stap steeds moet uitleggen kan je zelf nooit een website onderhouden en online houden. Ik raad je aan eerst gewoon rustig alles uit te zoeken. Naar oplossingen te zoeken via Google en als je echt tegen een zwaar probleem aanloopt hier de hersenen van de overige leden aan het kraken te zetten. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Je hebt helemaal gelijk, ik ben te ongeduldig, maar dit heeft in feite niets met wiki te maken, maar over het hosten met filezilla (ik geef gewoon de schuld aan mijn informaticaleraar, die heeft ons niets over FS_FTP verteld, maar alleen het programma gestuurd:P) Bewerkt: 24 oktober 2006 door NIELS_ Reageren
ViceAgent Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Dit gaat misschien een beetje stom klinken, maar alle informatie is op het web aanwezig. Oké niet alle; maar je kan bíjna alles vinden. Om het te vinden, moet je wel zoeken. Als je niet zoekt, dan krijg je snel vragen, daar kun je op 2 manieren mee om gaan: * Gaan zoeken naar het antwoord * Al je vragen posten zo dat je eigenlijk zelf niet veel hoeft te doen Als je manier 1 kiest leer je er vaak veel van; je komt ook andere gerelateerde informatie tegen en, belangrijker, je houd er goede sites aan over die je in het vervolg ook kunnen helpen. Maar een forum is er toch om vragen te stellen? Jep; maar als je constant dezelfde vragen post, of vragen waarbij het antwoord duidelijk in de handleiding of op 't internet vermeld staat (google), dan kun je waarschijnlijk net zo goed zelf de moeite doen. Sorry, maar dit moest er even uit. Het is overigens niet dat ik boos ben, maar dit is een kritiek. ViceAgent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.