Wazuup Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Hey mensen, Ik was een beetje aan het kloten met een gun. Ik heb hem nu ook ingame gezet, alleen is dit het resultaat: Zoals je ziet zit de gun verkeerd in de hand. Hoe kan ik deze draaien? Bvd, Greetz Wazuup Reageren
EXIT Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 als je hem zelf heb gemaakt kun je het model gaan draaien in een 3d programma Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik had ook zo iets en ik ben er ook nog steeds niet achter en draaien in 3ds helpt ook niet. Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Je impopteerd eerst je origiele model, dan voeg je je zelfgemaakt samen. Dan draai je die totdat deze ongeveer in de zelfde draaihoek ligt als je origineel. Draaien die je door rechtsklik>Rotate, of op deze (afbeelding 2) . Eventueel verplaats je je model nog op de juiste plaats, dit doe je door rechtermuisknop>move te klikken. Of op deze knop (afbeelding 1) . Greetz Reageren
EXIT Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 of: open de orginale geweer smelt ze samen en haal de orginele weg Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) @dabeast: Dat werkt niet want hij exporteerd vreemdgenoeg geen draaihoek @Tectron: Bedankt, ik heb wat gekloot met attach en hij zit nu bijna goed: Klik @Tectron hieronder: Is goed, nog even wat verbeteringen aanbrengen Bewerkt: 23 mei 2006 door Wazuup Reageren
EXIT Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 goed als i af is wil ik er wel een exemplaartje van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.