San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Reageren
Juice Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin.Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind hem wat minder. Hij is best mooi, alleen op sommige plekken is hij te overbelicht. En weer het zelfde lettertype... Probeer eens iets anders dan dat standaard lettertype.. een 7,2/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ahhh jammer ik dacht Jaws van 007... Wel mooi! Zker een 7.8 waard. miss. meer zelf gemaakte objecten erin Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind hem wat minder. Hij is best mooi, alleen op sommige plekken is hij te overbelicht. En weer het zelfde lettertype... Probeer eens iets anders dan dat standaard lettertype.. een 7,2/10 Dat is helemaal geen standaard lettertype hoor. En ik vind dat je bij zulke signatures het lettertype gewoon simpel moet houden. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Die is mooi GL Allweer passen de kleuren goed Zitten er auteursrechten op? GEINTJE???[/font] Reageren
Juice Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind hem wat minder. Hij is best mooi, alleen op sommige plekken is hij te overbelicht. En weer het zelfde lettertype... Probeer eens iets anders dan dat standaard lettertype.. een 7,2/10 Dat is helemaal geen standaard lettertype hoor. En ik vind dat je bij zulke signatures het lettertype gewoon simpel moet houden. Daar heb je me d'r één. Je hebt wel gelijk, alleen bij sommige sig's past het echt niet. Integenstelling tot deze past het lettertype wel. Bij photomanipulation vind ik standaard lettertypes en/of lettertypes met niet te veel aanhang het beste passen. Bewerkt: 23 mei 2006 door Juice Reageren
Pitbull Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Hij is wel mooi, de bubbels oa. 8.3/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Bedankt voor jullie rates, heeft iemand nog meer rates voor mijn signature? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik vind hem erg goed gelukt GL. Ik hou van sigs met felle kleuren. 8.5/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Erg mooi, Juice zegt dat hij soms te overcontrast is maar dat vind ik juist mooi. Ook past dit Font precies bij de haai. Echt een prachtige creatie Ronnie (GL). Ook heb je netjes het tandvlees gekleurd . 9.1/10. Bewerkt: 23 mei 2006 door Giorgo Reageren
Stan O. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin.Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? het is wel mooi alleen zonde van die lichte op de haai maar verder is het echt mooi een 8 Bewerkt: 23 mei 2006 door GTASUPAFreak Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Zoiets noemt geen Photomanip, maar een Photo Retouch of Photo Enhancing. Niet dat dat wat uitmaakt. Het ziet er wel mooi uit, mar de tanden lijken wel wat vals met dat roze erond. 7.5/10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ziet er wéér erg strak uit GL! Ik zie dat je erg veel effecten hebt gebruikt, en er egt je best op hebt gedaan!... Ik vind je Tekst op zich best passend, alleen hadden er misschien wat "effecten" in mogen zitten... Al met al vind ik het een mooi eindresultaat GL! Reageren
Rullez Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ziet er erg goed uit hoor mischien had je ijzeren tanden kunnen doen dan lijkt het op jaws van james bond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.