Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Hij is erg mooi misschien had je hem groter kunenn maken dat je de hele haai kon zien. Reageren
Dago58x Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik vind het heel erg leuk en mooi gemaakt hoor je hebt de vlees roze ghemaakt dat vindt ik ook super en die haai ziet er ook goed uit ik geef je een 8,7/10 Reageren
Froop Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin.Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind dit weer zo'n simpele manipulatie. Plaatje zoeken, duplicaten, gaussian blur, blending mode op lighten en een tekst+border, dan heb je op een paar kleine details hetzelfde. Dit is een standaard manip, probeer eens wat geks uit, gradient maps, photo filters enzovoort. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Hmm het resultaat is leuk. Alleen beetje toevallig dat precies met dit plaatje een tutorial is gemaakt op chaosGFX. Simple Photomanip Hoe leg je dat uit? Ik zeg niet dat hij geripped is maar ik vind het wel zeer toevallig. Bewerkt: 26 mei 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind dit weer zo'n simpele manipulatie. Plaatje zoeken, duplicaten, gaussian blur, blending mode op lighten en een tekst+border, dan heb je op een paar kleine details hetzelfde. Dit is een standaard manip, probeer eens wat geks uit, gradient maps, photo filters enzovoort. Er zit wel meer in dan alleen blur en blending modes hoor, er zitten ook gradient maps enz in. @GizmO, ik heb deze signature zeker niet geripped, ik heb wel hetzelfde plaatje gebruikt. En die signature van die tutorial is ook een stuk donkerder. Bewerkt: 26 mei 2006 door General Lee Reageren
malukub0oy Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind hem wat minder. Hij is best mooi, alleen op sommige plekken is hij te overbelicht. En weer het zelfde lettertype... Probeer eens iets anders dan dat standaard lettertype.. een 7,2/10 ik ga daar ook mee alleen hij is wel mooi ik hou van photo manip alleen je had zo een border erom heen moeten doen... je weet wel die ze vaak gebruiken met photo manips een 7.2 ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.