Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er erg vet uit, gta ripper.

Ik hou echt van deze photomanipulation tutorials, en je hebt echt een goeie gemaakt.

Ik geef je een 8/10. :tu:

Geplaatst:
Ziet er erg vet uit, gta ripper.

Ik hou echt van deze photomanipulation tutorials, en je hebt echt een goeie gemaakt.

Ik geef je een 8/10. :tu:

Hey, bedankt GL.

Geplaatst:

Ik vind hem een beetje overbelicht. Misschien moet je je render duplicaten, en dan de render wat donkerder maken [image\Adjustments\Brightness & Contrast]. En dan met de Blend Modes & Opacity spelen. De border vind ik ook niet zo gelukt. bij dat witte deel lijkt het net alsof het daar weggegumt is [ik gebruik de PopOrange skin], doordat hij op Overlay staat.

7/10

Geplaatst:

Heel mooi, ook erg realistisch! Alleen ik ben wat minder enthausiast over je tekst, het ademt niet de sweer van de rest van je signature mee. En dat is jammer! KUTGW!

Geplaatst:

:) SILVERWING RATESYSTEEM :)

Achtergrond: Mooie zee achtergrond, past totaal bij de haai. De rechterkant is misschien wel een beetje te zwart, misschien kan je daar nog wat blauw in verwerken adh van de brush tool. (soft brush)

Kwaliteit: De signature is van mooie kwaliteit, alleen is de haai misschien wel wat teveel geblurd.

Tekst: De tekst is wat normaaltjes, maar dat betekend natuurlijk niet dat het niet goed is. Het past zeker en vooral bij de rest van de sig.

Diepte: Er zit een mooi zee gevoel in, de haai is mooi ingewerkt op de achtergrond waardoor het blijkt samen te vloeien zeg maar.

Render/plaatje: Zoals ik al zei, al een goed passend plaatje, maar misschien toch wat teveel geblurd.

Kleurenovergang: Blauw, het kleur van de zee. Veel andere kleuren kan je niet gebruiken, want dat zal toch maar raar uitkomen. Goed dus!

Border: De border lijkt een beetje overbelicht, en aan de kant van het zwart zie je de border amper/niet (dat heb je met soft light/overlay borders :puh:)

Algemeen: Heel mooie sig, met weinig minpuntjes, je kan er best trots op zijn. :puh:

8.8/10

Geplaatst:

Best wel mooi

qau kwaliteit is het wel mooi !

de achtergrond is wel mooi alleen in de hoek is het iets te zwart

Maar verder wel mooi

Ik geef je een 9.6

KUTGW :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...