Jon-asses Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Onderwerp:Fifa street (1 of 2) Soort onderwerp: Signatyre Size onderwerp: Max. 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag... Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk GEEN Pro's!
P-Jamma Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Ik wil best wel tegen je ... Ik zal morgen aan m'n Design beginnen als je wilt? @ Levi, Srry, ik wist toen nog niet dat ik aan deze Battle mee ging doen ... Bewerkt: 24 mei 2006 door P-Jamma
Jon-asses Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Is goed ik lever hem in na de jouwe .
P-Jamma Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Hey Jon Asses, Hier is mijn Ontwerp! Ik wens je alvast veel succes ... [URL=http://imageshack.us][IMG=http://img99.imageshack.us/img99/5653/fifastreetsig23fz.png][/URL] Edit: Ik zie zojuist dat de Rode Border er rondomheen niet zo mooi staat op de Pop Orange Skin.. Ik heb er ook nog een gemaakt met Bruine Render, alleen ik laat de Rode staan .. Bewerkt: 24 mei 2006 door P-Jamma
Jon-asses Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 P-Jamma: Jon-asses: Stemmen maar! Heel veel succes P-Jamma! Ik denk dat je makkelijk kan winnen maarja...
Ice Banana Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Stem p jamma Ik vind dat er veel meer is aan gedaan. Je naam zit er goed in verwerkt en die strepen passen (Na de bal) .
Stan O. Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Stem p-jammaIk vind dat er veel meer is aan gedaan. Je naam zit er goed in verwerkt en die strepen passen (Na de bal) Ben ik het helemaal mee eens... Bewerkt: 24 mei 2006 door GTASUPAFreak
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik stem op P-Jamma, er zitten wat meer effectjes in en je naam zit er ook heel goed in verwerkt. Bij Jon-Asses, vind ik de signature nog wat simpel, misschien kan je wat tuts gaan volgen. Vote P-Jamma.
Jon-asses Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Ik stem op P-Jamma, er zitten wat meer effectjes in en je naam zit er ook heel goed in verwerkt.Bij Jon-Asses, vind ik de signature nog wat simpel, misschien kan je wat tuts gaan volgen. Vote P-Jamma. Ja inderdaad, ben ik volop mee bezig, maar zo bijvoorbeeld brushes toevoegen in PS lukt me niet en dat is bijna in alle tuts verwerkt! EDIT: Bij de votes wil ik ook rates zoals, Wat is er goed of wat is er slecht? Qua kleur, rendering, lichtinval,... Bewerkt: 24 mei 2006 door Jon-asses
Jon-asses Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Meneertje P-jamma Wat zeg ik nu net? Waarom kies je hem?
King Room Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Het is al overduidelijk op wie ik ga stemmen.. Maar toch even een voorwaarden: Jon-Asses: Ik vindt die eigenlijk niet zo bijzonder.. Zo aan je signature te zien ben je nog maar een beginner!! P-Jamma: Heel mooi mooie FIFASTREET logo erbij gebruikt!! mooie effecten.. Het is overduidelijk aan mijn mening op wie ik stem!! Stem P-Jamma MvG. Room
Dago58x Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Nou hier komt mijn mening Jon-Asses: Ik vind die spelers's goed gemaakt Maar ik vind het toch geen goeie sig Dus mijn stem komt helaas niet op jou P-Jamma Heel erg mooi gemaakt Je heb alles heel goed en perfect gemaakt Dus darrom Krijg jij van mij een Vote --------------------------------------------------- Dus mn stem gaat naar P-Jamma
Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik stem P-Jamma die van jon vind ik een beetje nep
HerrieM Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Mijn stem gaart naar P-Jamma + Mooie achtergrond + Goede blur effecten rond de bal en de spelers - Je naam is te goed weggewerkt, ik zag hem eerst niet eens. Jon-asses + De renders zijn goed - De achtergrond is leeg en saai - Het blauwe effect dat bij de logo van fifa street zit past niet bij de achtergrond.
Recommended Posts