~> GizmO <~ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Beetje ongelijke strijd. P-Jamma: Mooie effecten, het lijkt echt net of hij heel snel gaat. Leuk licht effect op de achtergrond en mooie renders. Stem: P-Jamma
Jon-asses Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Beetje ongelijke strijd. P-Jamma: Mooie effecten, het lijkt echt net of hij heel snel gaat. Leuk licht effect op de achtergrond en mooie renders. Stem: P-Jamma Hehe ik weet het . Maarja ik vond mijn sig zelf wel mooi gelukt en ik dacht, tja eens een battle proberen. Maar dan dacht ik aan iemand die ook nog niet zo goed kan PS'en . En ja P-Jamma is wel degelijk iemand die dit goed kan. Btw is die laatste zin mijn rating?
Merticus XVII Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 P-Jamma Lijkt me duidelijk zeker. Een heel mooi werkje Merticus
Eximetix Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik stem op Jon-asses omdat hij geen stemmen heeft
Jon-asses Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 En het stemmen is afgelopen! Eindstand: P-Jamma: 10 Jon-asses : 1 (waarvoor dank Eximetix ) Dit is dus duidelijk P-Jamma is de grote winnaar en ik de grote verliezer . Goed gedaan P-Jamma! Het was een eer om tegen jou te spelen .
P-Jamma Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Bedankt Jon Asses ... Het was ook een eer om tegen jou te Battelen ... En bedankt iedereen voor het stemmen, Ik zal een PB naar een Mod sturen ...
Slimm Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Foutje van mij, had de PB over het hoofd gezien. 1 Punt voor P-Jamma. Closed.
Recommended Posts