Jump to content

PSP of XBOX360?


Gtaboy107

Recommended Posts

Het ligt eraan wat je er mee wilt.

Al wil je het meer voor reizen gebruiken: neem de PSP

Al wil je het echt alleen voor thuisgebruik doen 360

Ook ligt het aan het aanbod van games. 360 heeft deze nog niet zoveel en de games zijn ook erg duur,(zo rond de 60 euro)

PSP zie ik de laatste tijd al games van 20 euro verschijnen.

Al was ik jou zou ik voor de PSP gaan, maar dat ligt ook weer eraan omdat ik erg zit te wachten op vice city stories.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt eraan wat je er mee wilt.

Al wil je het meer voor reizen gebruiken: neem de PSP

Al wil je het echt alleen voor thuisgebruik doen 360

Ook ligt het aan het aanbod van games. 360 heeft deze nog niet zoveel en de games zijn ook erg duur,(zo rond de 60 euro)

PSP zie ik de laatste tijd al games van 20 euro verschijnen.

Al was ik jou zou ik voor de PSP gaan, maar dat ligt ook weer eraan omdat ik erg zit te wachten op vice city stories.

De PlayStation Portable heeft pas een klein aanbod. Als je Grand Theft Auto: Liberty- en Vice City Stories absoluut niet wil missen, moet je daar voor gaan. Als je liever een console hebt dan een handheld, zul je van de Xbox 360 geen spijt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ligt het aan het aanbod van games. 360 heeft deze nog niet zoveel en de games zijn ook erg duur,(zo rond de 60 euro)

PSP zie ik de laatste tijd al games van 20 euro verschijnen.

Binnekort zullen de wat oudere games van de 360 wel een prijsverlaging ondergaan.

Verder hangt er helemaal vanaf wat je wilt. Voor mij zou de PSP geen keus zijn, omdat ik niet zo vaak in de trein zit, maar misschien zit jij wel iedere dag een tijdje in de trein of bus en dan is een PSP erg fijn.

Op de Xbox 360 komen wat grotere en uitgebreidere games uit dan op de PSP, maar misschien maakt dat voor jouw niets uit.

De Xbox 360 is natuurlijk wel duurder dan de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Zeker voor de Xbox 360 Gaan!, Het heeft veel betere graphics en al! En zulle denk meer spelle voor de 360 kome dan voor de psp denk ik zo. Omdat ze wille werke met beter en mooiere games ..

Lijkt mij dan he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de XBOX360 nemen want er worden goede games verwacht zoals gta4 die heb jij dan al zeker binnen als je de XBOX360 neemt aan de andere kant als je gta op de pc speelt zou ik de psp nemen want gta Lcs is niet slecht en ik denk dat ook voor gta Vcs geldt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou als ik jou was zeker gaan voor de XBOX 360.

Met de volgende games die gaan uitkomen, is dat misschien de betere keuze.

PSP heeft ook kleine pixels waardoor details verloren gaan

Mijn mening: Xbox 360

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...