koenww Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ik heb deze gedownload, geinstalleerd maar hoe kan k ze aan zetten in het spel zelf? Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik heb n00bmod niet maar ik kan met herrineren dat je het met Tab moet doen, dan kan je gewoon selecteren of je een bepaald fuctie aan of uit wilt zetten of voertuigen spawnen, wat je maar wilt bijna alles kan. Reageren
BaasB Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Als je GTA San Andreas aan het spelen bent, moet je gewoon TAB even ingedrukt houden. Dan krijg je een soort menu, waar alles staat wat je met de N00bmode kan (en met welke knop je dat kan), wat je allemaal kunt instellen, enzovoort. Je kunt dan iets bevestigen met de SHIFT toets. Ik weet dit nog wel uit mijn hoofd: Met G + N (allebei even ingedrukt houden) kun je een wapen spawnen, en met H + N (allebei even ingedrukt houden) kun je een voertuig spawnen. Verder kun je met al je vragen over de N00bmode V2.0 hier terecht: Klik. Succes ermee. Groeten BaasBart EDIT: Typhoon was me voor. Bewerkt: 23 mei 2006 door BaasB Reageren
Juju Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Over deze vraag had ik ook al eens een topic voor gemaakt. Als ik op tab duw, komt er geen menu Ik ga het nog eens proberen, kijken of ik iets fout doe misschien. EDIT: nee, hij doet 't niet, dan zal het dan wel aan m'n computer liggen Bewerkt: 24 mei 2006 door italia_juju Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.