malukub0oy Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ik heb weer even een anime (makkelijk) sigje gemaakt: In Less then 5 á 10 minutesRatee mag:p Reageren
malukub0oy Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Malukub0oy D-signs! Nieuwe anime sigs en een die ik nog had liggende eerste staat ook op de topic ''Malukub0oy D-signs''Dat ness komt omdat ik nooit de PSD file opslaan en ik had em al gemaakt met NessRatee mag Maar wel een comment/commentaar >>> Door .Levi.: Topic samengevoegt<<< Bewerkt: 23 mei 2006 door .Levi. Reageren
Stan O. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 echt mooi 2e is wel grappig De randjes zijn ook wel mooi (kan ff niet op de naam komen) de lettertype past er ook mooi bij een 10 ! Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik voeg dit topic samen met jou andere topic, wat jij nu doet is natuurlijk totaal onnuttig.. Je post één design in dit topic die hier ook in staat, en jou designs lijken ook nog allemaal erg op elkaar. Dus post dan gewoon jou andere designs in hetzelfde topic. Het tijdsverschil in het aanmaken van jou nieuwe topic is ook niet zo ruim vergeleken jou oude, dus voortaan gewoon in hetzelfde topic posten s.v.p. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.