liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 He er is een autorijschool in SA,dus dacht ik zou je ook je bromfiets certificaat kunnen halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Dat is niet een echte officiele school dat is gewoon om de technieken te leren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 ja klopt maar het zou wel lijp zijn zo met je brommertje als het wel zo is zou je dan ook kunnen worden aangehouden omdat je geen rijbewijs of brommercertificaat hebt denk je? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Sorry hoor, maar is dit niet n beetje overdreven? Overal vragen mensen zich nu dingen af, die werkelijk te ver gaan, imo. Je moet er niet meer van maken dan t is. Je verwacht te veel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 sommige dingen zijn gewoon te realistisch en kan zelfs r* niet aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 als het zou zijn zou ik het ookm wel een beetje overdreven nou je we zien het wel over twee weken :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 maar toch ALS dit zou zijn ALS dat zou zijn maar het is tog leuk om erover te discussieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Sorry hoor, maar is dit niet n beetje overdreven?Overal vragen mensen zich nu dingen af, die werkelijk te ver gaan, imo. Je moet er niet meer van maken dan t is. Je verwacht te veel! TranceJunkie je weet het maar NOOIT met r* ik zou ze er gerust voor aan zien om dat te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 In amerika kennen ze geen bromfietscertificaat omdat je daar amper brommers hebt. Ten 2e waarom zou je een brommer in amerika willen? je mag namelijk al op je 16e auto rijden! Maar waarom zou je in godsnaam je bromfietscertificaat halen?? Je bent een crimineel en dan ga jij even braaf je certificaatje halen <_< nee lijkt me niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Wie wil nu een bromfietscertificaat halen ? <_< Ga jij dan ook een vergunning voor u wapens halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Sorry hoor dit vind ik een beetje onzin, ken je net zo goed vragen van kan je ook seks hebben in SA das ook net zoiets dat heb ik ook op een forum gezien. dat lijkt me niet realistisch en al helemal niet als crimineel zijnde <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) juist wel als crimineel veel ne*ken (sorry voor taalgebruik) Bewerkt: 16 oktober 2004 door THE UNDERDOG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 juist wel als crimineel veel ne*ken (sorry voor taalgebruik) he he hier zitten toch geen klein jong :unsure: , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 De rijscholen zijn ook voornamelijk om dingen te unlocken, het is niet alsof de auto reageert op hoevaak jij naar een rijschool bent gegaan, dit is ook goed, want veel mensen hebben niet echt zin om eerst te leren te rijden, helemaal niet na GTA 3 en Vice City gespeeld te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 als crimineel hou je je nooit aan de wet warom een rijbewijs ofzo halen speel als een OUTLAW heb schijt aan de regels en wetten maak je eigen wetten en regels anders word je nooit een echte goede gangbaas lijkt me onzin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.