Jump to content

Bromfiets certificaat halen in SA?

liltuner

Recommended Posts

Sorry hoor, maar is dit niet n beetje overdreven?

Overal vragen mensen zich nu dingen af, die werkelijk te ver gaan, imo.

Je moet er niet meer van maken dan t is. Je verwacht te veel!

:D

TranceJunkie je weet het maar NOOIT met r* ik zou ze er gerust voor aan zien om dat te doen

Delen op andere websites

In amerika kennen ze geen bromfietscertificaat omdat je daar amper brommers hebt. Ten 2e waarom zou je een brommer in amerika willen? je mag namelijk al op je 16e auto rijden!

Maar waarom zou je in godsnaam je bromfietscertificaat halen?? Je bent een crimineel en dan ga jij even braaf je certificaatje halen <_< nee lijkt me niet.

Delen op andere websites

Sorry hoor dit vind ik een beetje onzin, ken je net zo goed vragen van kan je ook seks hebben in SA das ook net zoiets dat heb ik ook op een forum gezien.

dat lijkt me niet realistisch en al helemal niet als crimineel zijnde <_<

Delen op andere websites

De rijscholen zijn ook voornamelijk om dingen te unlocken, het is niet alsof de auto reageert op hoevaak jij naar een rijschool bent gegaan, dit is ook goed, want veel mensen hebben niet echt zin om eerst te leren te rijden, helemaal niet na GTA 3 en Vice City gespeeld te hebben.

Delen op andere websites

als crimineel hou je je nooit aan de wet warom een rijbewijs ofzo halen speel als een OUTLAW heb schijt aan de regels en wetten maak je eigen wetten en regels anders word je nooit een echte goede gangbaas

lijkt me onzin

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...