Crappy-Apple Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 men pc doet weer raar als ik heb opstart en op een account klik staat er "je moet windows xp nu registreren klik op op om verder te gaan " dus ik klik op "ok" en dan komt er zo te staan : windows is al geactiveert en dan meld die terug af dus kan ik me niet aanmelden en dus niets doen en omdat ik niet weet hoe je moet formaternen kan ik men pc niet formateren als iemand zegt hoe je moet formateren is het geen probleem maar wat moet ik nu doen ?? Reageren
Johan O. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 formatteren: Windows XP cd erin doen, pc opnieuw opstarten setup starten, windows installeren, als ie vraagt waar installeren kan je je HDD formatteren anders: Dos-Mode > Format C: (C= schijfnaam ), (kheb 't goed toch ? ) Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 als ik men pc opstart met de windows xp cd dan start hij gewoon normaal op tot aan het inlogscherm moet je niet eerst op een knopje druken voor je aan de setup komt ? Reageren
Goudvis Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 als ik men pc opstart met de windows xp cd dan start hij gewoon normaal op tot aan het inlogscherm moet je niet eerst op een knopje druken voor je aan de setup komt ? Als je de windows cd in de speler stopt voor het opstarten zou hij automatisch de instalatie moeten starten. Sommige versies hebben wel een 10 seconden vertraging met een soortgelijke text als "Druk op Enter om van CD op te starten." Komt ook deze melding niet, dan moet je naar je bios, om te kijken of je systeem wel van CD opstart. Er zijn een aantal verschillende soorten "bios-instel-schermen" dus een stap-tot-stap handleiding hoe dat moet is een beetje lastig, maar zoek naar "boot sequence" of "boot devices". bios kom je meestal in door helemaal aan het begin van het opstarten op DEL of F2 of F10 te drukken, dat verschilt per computer. ps: weet je zeker dat je geen belangrijke data verliest als je opnieuw formatteert ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.