libertycitypc Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 weet iemand oferinthailand ook gta is of een speciale zalwelniethierthuishoren Reageren
libertycitypc Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 heeft ieder land een eigen gta zo als wij gta lcs hebben mischien hun een thaise versie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) heeft ieder land een eigen gta zo als wij gta lcs hebben mischien hun een thaise versie welkom op het forum in elk land hebben ze waarschijnlijk de handleiding in hun eigen taal maar de taal die in de game wordt gesproken is altijd Engels zo als wij gta lcs LCS is over de hele wereld verkrijgbaar Bewerkt: 24 mei 2006 door ASPHALT Reageren
libertycitypc Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) dus eigelijk geen must have Bewerkt: 24 mei 2006 door libertycitypc Reageren
sarwish Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik denk ook dat die taal in alle landen engels is het ook natuurlijk een wereld taal Reageren
ikt Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Nee, alle GTA van alle landen zijn hetzelfde, geen enkele land heeft zijn eigen GTA. (Of je moet modden) Reageren
libertycitypc Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 dus een thaise versie heb je weining aan Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling.... Reageren
libertycitypc Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik dacht misschien is het daare anders of een deel verder Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling.... Thaise ondertiteling?? kan dat ook in het nederlands?? Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling.... Thaise ondertiteling?? kan dat ook in het nederlands?? Het was maar een veronderstelling, ik weet zelfs niet zeker of het wel verkocht wordt in thailand Maar ik weet wel zeker dat er dan gewoon engels zou gesproken worden.. En nee, ook geen nieuwe delen in het spel ofzo Bewerkt: 24 mei 2006 door Dizzee Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling.... Thaise ondertiteling?? kan dat ook in het nederlands?? het kan niet in het nederlands (heelaas) Reageren
Gr8 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Dit is allemaal hetzelfde.. ik was ooit eens in een Restaurant in Afrika. Ik was LCS aan het spelen, er kwam een andere jongen aan, ook met LCS. We zijn toen Online gegaan en hebben van PSP verwisseld.. maar er is niets verschillends. Er is zelfs geen ondertiteling, gewoon Engels.. meer niet. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Nee, alle GTA van alle landen zijn hetzelfde, geen enkele land heeft zijn eigen GTA. (Of je moet modden) Vergeet niet die Duitse versie, waar geen bloed inzit, en waarin je mensen niet dood kunt rijden. Reageren
Gr8 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Vergeet niet die Duitse versie, waar geen bloed inzit, en waarin je mensen niet dood kunt rijden. --> Is dit echt waar ? Nou dit wist ik dus niet. Zijn er toevallig screens van ? want wat gebeurt er dan als je wel tegen iemand rijdt ?.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.