Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423489 weet iemand oferinthailand ook gta is of een speciale zalwelniethierthuishoren
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren Auteur comment_423747 heeft ieder land een eigen gta zo als wij gta lcs hebben mischien hun een thaise versie
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren comment_423757 heeft ieder land een eigen gta zo als wij gta lcs hebben mischien hun een thaise versie welkom op het forum in elk land hebben ze waarschijnlijk de handleiding in hun eigen taal maar de taal die in de game wordt gesproken is altijd Engels zo als wij gta lcs LCS is over de hele wereld verkrijgbaar Bewerkt: 24 mei 200618 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren Auteur comment_423776 dus eigelijk geen must have Bewerkt: 24 mei 200618 jaren door libertycitypc
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren comment_423812 ik denk ook dat die taal in alle landen engels is het ook natuurlijk een wereld taal
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren comment_423832 Nee, alle GTA van alle landen zijn hetzelfde, geen enkele land heeft zijn eigen GTA. (Of je moet modden)
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren comment_423869 dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling....
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren Auteur comment_423878 ik dacht misschien is het daare anders of een deel verder
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren comment_424005 dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling.... Thaise ondertiteling?? kan dat ook in het nederlands??
Geplaatst: 24 mei 200618 jaren comment_424012 dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling.... Thaise ondertiteling?? kan dat ook in het nederlands?? Het was maar een veronderstelling, ik weet zelfs niet zeker of het wel verkocht wordt in thailand Maar ik weet wel zeker dat er dan gewoon engels zou gesproken worden.. En nee, ook geen nieuwe delen in het spel ofzo Bewerkt: 24 mei 200618 jaren door Dizzee
Geplaatst: 9 augustus 200618 jaren comment_485853 dus een thaise versie heb je weining aan Wat bedoel je nu eigenlijk? Er is wel een thaise versie, maar dat is gewoon Liberty city stories waar er engels gesproken wordt maar met Thaise ondertiteling.... Thaise ondertiteling?? kan dat ook in het nederlands?? het kan niet in het nederlands (heelaas)
Geplaatst: 13 augustus 200618 jaren comment_488852 Dit is allemaal hetzelfde.. ik was ooit eens in een Restaurant in Afrika. Ik was LCS aan het spelen, er kwam een andere jongen aan, ook met LCS. We zijn toen Online gegaan en hebben van PSP verwisseld.. maar er is niets verschillends. Er is zelfs geen ondertiteling, gewoon Engels.. meer niet.
Geplaatst: 13 augustus 200618 jaren comment_488862 Nee, alle GTA van alle landen zijn hetzelfde, geen enkele land heeft zijn eigen GTA. (Of je moet modden) Vergeet niet die Duitse versie, waar geen bloed inzit, en waarin je mensen niet dood kunt rijden.
Geplaatst: 13 augustus 200618 jaren comment_488863 Vergeet niet die Duitse versie, waar geen bloed inzit, en waarin je mensen niet dood kunt rijden. --> Is dit echt waar ? Nou dit wist ik dus niet. Zijn er toevallig screens van ? want wat gebeurt er dan als je wel tegen iemand rijdt ?..
Geplaatst: 13 augustus 200618 jaren comment_488882 Alle GTA's zijn hetzelfde, alleen anders gesproken of ondertiteld. Of ze nu uit thailand, oostenrijk, china, japan of waar dan ook vandaan komen, in elk land zijn de gtas hetzelfde, anders word het gekkenwerk om voor elk land een andere soort gta te maken denk ik hé.. Alle gtas zijn in het engels, en mischien net zoals in nederland en belgie, met nederlandse ondertiteling. In thailand moesten ze het daar hebben, zal het daar met Thaise vertaling zijn. Ik geloof dat de GTAS over de hele wereld gewoon engels gesproken is, alleen in de landen waar me geen engels spreekt, met ondertiteling van hun land, meer niet.. TheGuardian
weet iemand oferinthailand ook gta is of een speciale zalwelniethierthuishoren