Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb tijdens een missie mijn shoot control van de vehicle contol options naar left control veranderd en aangezien dat mijn spring-toets was van mijn bike ben ik die nu kwijt als ik elke keer mn fiets op stap.. probleem is dat ik niet precies weet hoe die control bij options heet.

Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit kan fixen ??

Byze

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal het even voor je opzoeken, ik edit mijn bericht zometeen met een screen! ;)

Edit: Ik heb gezien dat het er ook niet duidelijk staat als "Jump" ofzo, nee, het staat er als "Secondary Fire". Dat betekend dat het dus ook ergens anders goed voor is, dan alleen voor het jumpen met je fiets. Maar gelukkig kun je er gelijk twee toetsen voor inschakelen, dus zo'n ramp is het niet.

Maar om ernaartoe te gaan, ga naar Options --> Controller Setup --> Redifine Controls --> Vehicle Controls.

jump1ri.jpg

Waar ik een rood lijntje om heb gezet, die toetsen, daar gaat het om als je wilt jumpen. Dus klik met je linkermuisknop op één van de twee toetsen die er al staan en verander die naar jouw keuze. Zorg dus wel dat je er ééntje hebt waarmee je jumpt, maar dat je er ook één overlaat voor je "Secondary Weapon" (die je waarschijnlijk in de auto gebruikt).

Veel succes! ;)

Bewerkt: door Froodooo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...