Zoltrix Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Hallo, Ik heb 2 exemplaren van GTA: San Andreas in augustus langs Gameorder besteld. Nu was mijn vraag: -Of ze op 29 oktober zelf aan mijn deur zullen staan met GTA? -Of zullen ze pas op 29 oktober beginnen met leveren? Als het dat laatste is zal ik dus enkele dagen moeten wachten, vermits ik in België woon. Groetjes Zoltrix. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Het lijkt me het handigst dat aan Gameorder te vragen. In Nederland krijg je ze denk wel op 29 oktober. Maar als je in Belgie woont kan het 1 of 2 dagen langer duren. Vraag het aan Gameorder want ik weet het ook niet hoe het precies zit. Link: Gameorder.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 ga naar gameorder ofuh preorder het bij een belgiesch bedrijf :o :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 ik heb deze vraag aan hun al gestelt en ze hopen dat je hem op de release dag thuis hebt als je in NL woont maar dat ligt echter aan de PTT en hun kunnen hier eigenlijk weinig aandoen. Maar de kans is groot dat je hem hebt op de dag van de release! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 als ze hem tenminste nog op voorraad hebben anders moet je langer w88 ik heb hem ook gepreordert ik hoop dat ik hem ook voor of op de release dag binnen krijg ik begin wel zenuwachtig te worden zo langszamerhand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Tuurlijk hebben ze het in voorraad. Dat is het handige van preorderen. Dan weten ze van te voren hoevaak ze het spel moeten inkopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Tuurlijk hebben ze het in voorraad.Dat is het handige van preorderen. Dan weten ze van te voren hoevaak ze het spel moeten inkopen. pffff gelukkig maar je bent een echt steun joriz je komt altijd met geruststellende vragen :jorizsign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Hey iedereen, dit is het antwoord van gameorder: Hallo Nick, Wij beginnen met de uitlevering van GTA op 28 jij zult de game dan spoedig +/- 2 dagen later in Belgie ontvangen. Goed nieuws dus, omdat vrijdag de 29ste de herfstvakantie hier begint Ik zal het dan zaterdag wel hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Dus als je in Nederland woont heb je hem 29 oktober in de ochtend al in huis. Preorder dus nu het nog kan: http://gameorder.nl/product_info.php?ref=8...ate_banner_id=1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 de tgp zal het druk krijgen met al die orders van gta sa zolang ik hem op de 29ste heb is het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.