Stan O. Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Ik heb een Sport Auto sig gemaakt Dit is ie : willen jullie hem raten? Bewerkt: 24 mei 2006 door GTASUPAFreak Reageren
Pitbull Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Sorry maar ik vind hem echt niet mooi de kleurenschakering, de tekst en de auto zelf(wat er opstaat) is niet echt mooi Sorry 4.3/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik heb een Sport Auto sig gemaakt Dit is ie : willen jullie hem raten? Is dit met Photoshop gemaakt? Ikzelf vind het ook niet zo goed gelukt hoor, de achtergrond zijn teveel kleuren en ze zijn niet goed samengemixt. De auto is wel mooi gerendert (als jij dat gedaan hebt?). De text is ook wat simpel en dat past niet echt bij je sig. 6/10 Veel beter kan ik het ook niet maar dit is raten he. Reageren
Stan O. Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik ben ook nit z'n prof in Photoshop zouden jullie mij tips willen geven voor Photoshop zodat het meschien de volgende beter lukt? Reageren
Le MrG Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik zou eerst gaan oefenen met de Blending Options, selecteer rechtsonder de text layer Doe dan dat knopje met F erop, daar vind je ze Kijk voor tuts in het desbetreffende Forum! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Gebruik misschien Brushes. Die kan je afhalen van DevianArt. Neem misschien ook kleurverschil en een paar lichteffecten. De rate: Dit is behoorlijk slecht. Sorry Cijfer 4.0 Merticus Reageren
deagle Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mierenneuker Nicsan zegt : Merticus XVII : het is DeviantArt Nicsan zegt : Hij is niet mooi. Dit kan je evengoed maken in MS Paint . Maargoed , iedereen is ergens begonnen. Gewoon blijven oefenen . Nicsan. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik vind hem ook niet zo mooi, de achtergrond is veel te standaard. Als je wat wil begrijpen van Photoshop zal je veel tutorials moeten volgen. Als je engels kan, is deze site wel wat voor jou. Reageren
Stan O. Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Bedankt voor alle tips ik heb een ieuwe gemaakt meschien is die wel beter Reageren
deagle Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Njh, het is een gewoon een background met een fontje en een fototje. Reageren
Stan O. Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ik heb de achtergrond met brushes gemaakt ! Reageren
Rullez Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 alles vind ik netjes gelukt alleen de kleuren van die auto vind ik 10 keer niks dus een 7 Reageren
Dago58x Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Sorry dat ik dit zeg maar ik vindt hem niet mooi De kleuren de kwaliteit heb je echt slecht gemaakt ik geef je een 3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.