kennethenmause Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Als ik in MTA:SA een server binnen wil gaan krijg ik telkens de melding: Verifying Client. Toen ik het nog een keer probeerde kreeg ik iets met een melding van Protocol error (21)........ Ik heb ook een eigen server en die kan ik wel locaal connecten. Ook heb ik MTA al op nieuw geinstalleerd maar dit leverde niks op. Wie weet de oplossing? Alvast bedankt. groeten BKC. Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Hoi kennethenmause welkom op het forum, Heb jij niet toevallig een verkeerde versie van Multi Theft Auto? - De nieuwste versie is: Mta:sa v1.1.1 (directe download link). Als je een 'server' wilt gebruiken moet je hem met het internet connecten. Hiervoor heb je een snelle internet verbinding voor nodig, en je moet je poorten open zetten. Als je niet weet hoe je een poort open moet zetten wil ik of één van de andere leden je helpen. Bewerkt: 17 juni 2006 door SummerBase Reageren
kennethenmause Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Eej Summer, Nee want eerst deed ie het altijd gewoon, kon altijd op jou server komen enzo. Maar nu opeens doed ie het niet meer :s Mijn porten enzo staan gewoon open en ik krijg ook geen melding van norton ofzo. Groeten [bKC]Dinges. je weet wel;) -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik heb alles van GTA, MTA, SA-MP verwijdert en GTA en SA-MP opnieuw geinstalleerd en hij doet het weer perfect! Groeten. Bewerkt: 24 mei 2006 door kennethenmause Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.