Jump to content

hoe kom ik makkelijk langs het leger


megamarkt

Recommended Posts

ik kom er nooit langs niet met de tank niet te voet zelfs met het beste wapen word ik afgeknalt mischien weten jullie een beteren manier

Download:

GTA Vice Ultimate Trainer v2.

Dan moet je via de trainer het spel starten.

Dan moet je met de toetsen:

Rechter Shift inhouden, en dan op B drukken. Totdat je een politiepak hebt.

Daarmee kan je dan op het terein :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie doet er nou zo'n dom politie pakje aan, ik doe het altijd zo: vanuit de toren op de army base schiet met een sniper zoveel mogelijk legermannetjes dood als je denk dat je er genoeg hebt gedood pak dan een sterk wapen zoals een chain gun.

Schiet al die gastjes dood die je nog niet gedood hebt en als het goed is kun je dan een tank of een heli pakken mij is het gelukt met nog minder als 50 van mij armor

Link to comment
Delen op andere websites

Wie doet er nou zo'n dom politie pakje aan,

Ikke.. B)

ik doe het altijd zo: vanuit de toren op de army base schiet met een sniper zoveel mogelijk legermannetjes dood als je denk dat je er genoeg hebt gedood pak dan een sterk wapen zoals een chain gun.

Schiet al die gastjes dood die je nog niet gedood hebt en als het goed is kun je dan een tank of een heli pakken mij is het gelukt met nog minder als 50 van mij armor

Dat heeft geen zin. Het is zo gescript dat er automatisch nieuwe poppetjes uit de lucht komen vallen. Zodra je ze doodschiet, staan er achter je al weer nieuwe klaar. :D

't Is wel leuk om al die gozertjes af te knallen idd... B)

Link to comment
Delen op andere websites

nu je over het script hebt je pakt het script .scm dus en je zegt dat al die army popetje's van jou zijn en je hebt 15 bodyguards om je heen B) maar ik snap niet hebben jullie het over ps2? voor pc heb je de ultime trainer waar mee die hunter of een tank voor je ogen kan laten vallen dat is het beste en wat het beste is dan kan je pas als je 100 hiden pages hebt dan krijg je hunter bij ocean beatch op zo'n helikopter ding landing plek geval :puh: als je uit de PAy'en spray of hoe die ook maar heet ga je richting de plek zeg maar waar die vuurtoren dan moet je niet naar links maar rechtdoor niet het water in en daar heb je ook een hunter

Link to comment
Delen op andere websites

Wie doet er nou zo'n dom politie pakje aan,

Ikke.. B)

ik doe het altijd zo: vanuit de toren op de army base schiet met een sniper zoveel mogelijk legermannetjes dood als je denk dat je er genoeg hebt gedood pak dan een sterk wapen zoals een chain gun.

Schiet al die gastjes dood die je nog niet gedood hebt en als het goed is kun je dan een tank of een heli pakken mij is het gelukt met nog minder als 50 van mij armor

Dat heeft geen zin. Het is zo gescript dat er automatisch nieuwe poppetjes uit de lucht komen vallen. Zodra je ze doodschiet, staan er achter je al weer nieuwe klaar. :D

't Is wel leuk om al die gozertjes af te knallen idd... B)

Ik vind het dom staan zo politie pakje,

en met een chain gun kan je het leger best makkelijk aan ;) als je maar blijft schieten als je dit een beetje oefent, moet alles kunnen lukken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je moet die trainer niet gaan downloaden, dat is niks aan, dan kan je alle tijdmissies in 1 seconde en je hebt het spel zo uitgespeeld, wat die helikopter op de legerbasis betreft, je kan ook gewoon alle hidden packages pakken (www.all-vice-city.fr.st op die site staan alle hidden packages afgebeeld waar ze staan met tekst erbij, dan heb je een hunter op de helipad vlakbij Ocean View hotel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Iemand zei dat je na de missie Copland het politie pak hebt maar waar dan? Mij is vertelt dat je die pas hebt na de missie No Escape en bij die missie ben ik nu en Copland heb ik al gedaan. Waar kan ik het pak dan vinden?

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...