deagle Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Hallo. Wat is de bedoeling van dit topic? Dat je hieronder tutorials aanvraagd aan andere leden. Hoe vraag je een tutorial aan? Door hieronder een berichtje te posten met als inhoud bv. Hallo.Kunnen jullie soms voor mij een tutorial schrijven over ... ? Alvast bedankt. Leden Nicsan Wil je ook tutorials schrijven? Dit kan je ook gewoon doen , maar je kan ook bij onze groep komen door hieronder een berichtje te posten . Nicsan. Reageren
Samurai Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Die groep heeft geen nut volgens mij? Je kan gewoon indien je van dat onderwerp veel verstand hebt de tutorial maken. Als ik niet bij dit team zit, en iemand vraagt een tutorial over bv. html dan zou ik hem[indien ik zin heb] gewoon maken.. Reageren
Ferre Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 LedenNiscan Dit vind ik overbodig. Als iemand een aanvraag doet, mag van mij iedereen hem maken. Het idee vind ik wel goed, je hebt ook zo'n topic bij het grafische gedeelte op het forum Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Van mij mag dit topic wel openblijven, maar iedereen moet wel vrij zijn om zijn tutorials te posten. Overigens denk ik dat de meeste mensen hun tutorial toch in een apart topic posten, omdat het dan meer aandacht krijgt. Nog een belangrijk punt: Tutorials in dit topic kunnen niet worden opgenomen in de Master Tutorial List. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.